Hallo, Wij zijn bezig om zwanger te worden en hoewel wij er ons heel bewust van zijn dat het allemaal nog moet gebeuren zitten wij dus al wel met een probleem voor het geval er wel een broertje/zusje komt voor onze 2 kinderen want wij kunnen dus niet op een derde naam komen. Bij de eerste 2 waren we er zo uit maar nu bij de derde gaat dat nog een hele strijd worden als ik iets leuk vin vind mijn man het niks en andersom iden dito. Dus mijn vraag weten jullie een leuke jongens/meisjesnaam bij: Jessey & Zoë? Wij persoonlijk zouden het erg leuk vinden als het weer uit zou komen op "ie" Graag jullie reacties. Liefs Marian
Charlie Jaimy Hailey July Katie Janey Ivy Evy Miley Maddy Succes (Even geen inspiratie voor jongens namen, jongensnamen eindigend op 'ie' vind ik ook niet zo mooi)
Jessey, Zoë en Lizzy Jessey, Zoë en Quinty Jessey, Zoë en Evi Jessey, Zoë en Indy Jessey, Zoë en Amy Jessey, Zoë en Gaby Jessey, Zoë en Naomi Jessey, Zoë en Marly Jessey, Zoë en Kiki Jessey, Zoë en Dewi Jessey, Zoë en Sidney Jessey, Zoë en Levi Jessey, Zoë en Dani Jessey, Zoë en Jari Jessey, Zoë en Jordi Jessey, Zoë en Joeri Jessey, Zoë en Andy Jessey, Zoë en Barry Jessey, Zoë en Lowie / Louis Jessey, Zoë en Ferry
Jessey, Zoë en... Quinty Quincy Marly Izzy Evy Nicky Demy Romy Lesley Daisy Cindy Maudi Tess Maeve Dyon Mike Jari Randy Dean Jim Davey Wesley Glenn Gianni Bryan
Ik vind Hailey, Marley en Ivey erg leuk bij Jessey en Zoë staan. Al is het misschien ook leuk om juist voor een 'ie' uitgang te gaan, of bv. iets als Kayleigh, omdat Jessey en Zoë ook allebei een andere uitgang hebben, die wel hetzelfde klinkt. Meisjesnamen: Kayleigh Sophie Julie Jolie Nathalie Melanie Katie Lucie (of Lucy) Silvie Lizzie/Lizzy Nikkie Kylie Maggie Debbie Demi Dewi Naomi Noëmi Stacey Ashley Lindsey Kelsey Audrey Shirley Lesley/Leslie Casey Sidney Romy Amy Lily Mandy Wendy Kelly Cindy Quincy Indy Jongensnamen: Jamie Levi Leigh Riley Xavi Joey Jordi/Jordy Yuri/Juri Yari/Jari Kenji Jaimy Davy/Davey Ferdi Danny Toby Quincy Remi Finley
Jeetje wat een ideeën hebben jullie zeg. Over de meisjesnaam zijn we het al wel eens, daar sta ik echt van te kijken hahaha. Maar die jongensnaam dat gaat nog wel een probleem worden we vinden allebei andere namen leuk en daar is nog niet echt een naam bij dat we zeggen wow! Mijn man wil voor een jongentje graag een stoere naam maar dan wel eindigen op "ie" en dan niet perse met "ie" maar al je het uitspreekt dan er "ie" achterkomt. Maar alvast bedankt meiden. Liefs