Die zijn verschillend Ik hou wel van apart dus ga voor manoah, ik zou dit alleen zelf schrijven als Manoa, dus zonder H, ziet het er al iets minder 'gek' uit! Succes met de keuze, ik weet hoe lastig het is
@Xd24, ja goed hè zo verschillend! Ik moet zeggen dat Manoah toch wel inloopt nu... hahaha Het is zooooooo moeilijk vind ik! Ik vind al bijna niks leuk... Dus ik hoopte heel erg dat mijn man Manoah ook leuk zou vinden. Maar helaas! We zoeken nog rustig verder!
@banne, haha ik weet er alles van. Mijn vriend en ik hebben ook een totaal andere smaak!! Maargoed, uiteindelijk zullen we er wel uitkomen, en jullie ook Succes iig
Ik vind Manoah meer een jongensnaam. Emily is ook niet mijn smaak, maar vind ik wel de mooiste van deze 2. Emma en Noa vind ik veel mooiere opties!
Geen van beiden eigenlijk. Emily vind ik tuttig en Manoah klinkt zo exotisch (maar misschien past dat ook wel bij jullie).Want dan vind ik het wel weer grappig. Wat vind je van Magali? met een zachte 'k'.
Ik vind emilly echt verschrikkelijk... sorry! Ken toevallig een meisje van het kamp dat zo heet en dat is echt een kattekop, vandaar dat ik er zo over denk. Menoah vind ik dan mooier, Chenoah nog mooier! zo heet mijn achternichtje wat pas is geboren en dat is echt een knappe meid
ik vind het allebij niet zo mooi maar Manoah vind ik echt vreselijk dan zou ik Noa of Naomi doen ofzo.
Normaal hou ik wel van aparte namen, maar in dit geval heb ik gekozen voor Emily. Ik vind Manoah ook (als je het leest) meer een jongensnaam. Ik zou denken dat het om een jongen zou gaan. Wat iemand hiervoor ook al zei: dan zou ik ook de h weglaten: Manoa staat al meer 'meisjesachtig' En je kunt ook nog de andere naam als 2e naam geven natuurlijk (hoewel dat niet écht telt natuurlijk, maar dat hebben wij gedaan toen wij er niet 100% uitkwamen Zo heeft ze toch nog beide namen, maar 1 is de roepnaam geworden)
mijn vriendin heeft een zoontje manoah maar het kan ook goed voor een meisje .. ik denk wel dat het snel noa word
Emily vind ik een prima naam. Niets op aan te merken, gewoon. Leuk af te korten en prima gangbaar. Manoah vind ik gekunsteld en gezocht en dus helemaal niets
bedankt voor jullie reacties!!! We zijn eruit! Het wordt toch Emily! Ik ben er nu ook al wat meer aan gewend geraakt en vind het wel passen bij ons.