Hey Meiden, Ben inmiddels 25 weken zwanger van een meisje, maar de naam wil nog niet echt vlotten! Had twee meisjesnamen in mijn hoofd, namelijk Marly en Feline. Feline vinden we uiteindelijk toch wat te 'netjes' klinken, past toch niet zo goed bij ons! Andere namen die we ook leuk vonden, maar geen optie zijn door bijvoorbeeld de combinatie met de naam van ons zoontje (Jesse) of al in gebruik door bekenden zijn: Tess, Sophie, Roos, Julia. Wat vinden jullie van de naam Marly? En hebben jullie nog andere suggesties die in het rijtje passen bij bovenstaande namen?! Liefs Liefde is
Ik vind de naam Marly wel leuk. Alleen moet ik altijd aan een film denken over de hond Marly, dat ook nog een mannetje is, dus zou voor mij geen optie zijn.
Marly is best leuk ! Zelf zou ik Marli schrijven. Dat vind ik op de één of andere manier vriendelijker, frisser, staan. of anders Fé - Fee - Fay : in plaats van Feline Fayenna - Fayenne Emi Romy - Romi Lucie Lysanne - Lisanne Mila Liz Nina Ella Iva Larissa Milou Lani Isanne Ninte Lara Stella Maura Elena Niënna
als het aan mij lag zou een dochter Marly gaan heten: erg leuke, stoere naam. Bekt lekker. Zou ik gewoon doen dus
Marly vind ik zelf niet zo leuk, maar jullie moeten vooral een naam kiezen die jullie zelf mooi vinden! Fiene in plaats van Feline? Meline Céline Fee / Fae / Fay Faelin
Ik vind Marly echt helemaal niks.. Andere ideetjes: -Isa -Fiene -Olivia -Liva -Eva -Sophie/Sophia -Yara
Thnx voor de reacties meiden! Ga de suggesties ook nog doornemen, maar al blij om te lezen dat Marly ook geen verschrikkelijke naam is!