Hallo, we zoeken dus een naam voor het zusje of broertje van Liene. Wie helpt? We horen graag namen die eindigen op -e- en niet zo graag Engelse/Amerikaanse namen. Bedankt! Saartje
Meisje Liene & Lotte Liene & Mare Liene & Nelle Liene & Janne Liene & Lore Jongetje Liene & Daan Liene & Joren Liene & Kobe Liene & Benne Liene & Siemen
Ooooh jee.... en je wou het juist makkelijker hebben hahahaha... Dat wordt dan alle namen opschrijven en iene miene mutten! Ik zou natuurlijk kijken of de naam ook past bij jullie achternamen... Kijken dat je geen rare initialen krijgt, zoals bijv. W.C., S.S. etc. En ik zou geen naam nemen met een letter die al voorkomt bij jullie in het gezin... dat kan heeeel verwarrend werken...
Mijn man noemt Ben, dus geen namen met een B dus, maar dan vallen er maar weinig af. En de achternaam begint met P., dus heel veel gekke/rare combinaties heb je er niet mee. Dus dat schrapt ook niet veel weg. 't Is moeilijk. Ik heb een voorkeur naar Emma, Nore, Nelle, Janne en Jasmijn voor een meisje. Jongens geen idee nog niet. Bedankt allemaal! Ik blijf lezen.
NP.. Niet Parkeren? Niet doen? Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven.. Zo kun je overal wel iets bij verzinnen. Als het nou iets was als LUL ofzo of SMS dan snap ik het maar NP vind ik best kunnen..
Vrienden hebben juist een Nelle gekregen, dus die valt zeker af. Nu gaat de voorkeur uit naar Jasmijn of Emma eigenlijk. Liene en Emma Liene en Jamsijn (wel allebei dus zonder -e)