Ik vindt Fay het leukste, Kiki is ook wel leuk, maar kiki-fay vind ik heel erg fout. Net of je niet kon kiezen uit 2 namen. Ik houd er dus niet van, maar als jij het wel super vindt dan moet je je er niet vanaf laten houden door mijn reactie.
ik vind Fay leuker... maar misschien komt dat ook wel omdat m'n dochter nu vaak: 'Kie-kiek!' zegt, als variant op kiekeboe... En dat hoor ik nu telkens als ik de naam Kiki zie. Op zich vind ik Kiki Fay wel goed lopen. Alleen zou ik het dan als 1e en 2e naam doen en niet als 1 naam.
fay vind kiki echt verschrikkelijk en kiki fay tja das het ook net niet zeg maar. fay vind ik wel gewoon een mooie naam
Zeker Fay! Ik ken een hond die kiki heette dus die valt voor mij zowiezo af. Kiki-fay vind ik persoonlijk niet zo'n mooie combi.. Moest inderdaad ook denken aan Kiekeboe, maar eigenlijk dacht ik aan Kiekeboe-fee als in een sprookje ofzo. Succes met het beslissen!!
Hallo allemaal, Ben eerlijk gezegd wel een beetje "geschrokken" dat Kiki zo slecht ligt Was de eerste naam die me aansprak en ik dacht dat het een lieve naam was... Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een reactie te plaatsen!!!
Mijn dochter Nikki noemde zichzelf toen ze net begon te praten Kiki dus dat blijft bij ons erin als koosnaam Ik vind Kiki dus wel lief voor een meisje
ik vind kiki ook leuker dan Fay. Fay hoor je zo vaak tegenwoordig. En ik hou niet van namen die ook iets anders zijn. Ik denk bij fay altijd aan een Fee
Ik vind het beide niet echt leuke naam. Fay moet ik ook denken aan Fee. Hoorde laatst ook iemand zijn dochter noemen die heet ook Fay, om eerlijk te zijn vond ik het heel raar klinken. En kiki, tja ook niet mijn smaak. Zie het al voor me als je dochter 50 is en zich voorsteld aan iemand. vind het heel erg kinderlijk klinken.
Ik vind het eerlijk gezegd ook allebei geen mooie namen (smaken verschillen hè ), maar Fay vind ik wel een stuk leuker dan Kiki. (Ik ken een gezin met 3 meisjes: Kiki, Mimi en Lily, vind ik altijd zo apart).
Fay! En ik vind Kiki Fay waarbij Fay dan de doopnaam is ook nog wel kunnen. Maar Kiki-Fay als voornaam vind ik vreselijk, sorry...
Achja je moet je ook niet teveel aantrekken van anderen hoor. Ik bedoel namen die minder populair zijn worden vanzelf door minder mensen mooi gevonden. (anders waren ze populairder ) Maar het gaat er toch om dat jullie het mooi vinden!