Etna - leuk voor een fornuis, maar ik zou daar idd ook geen apparaten van kopen. Wat ik al zei - kijk in de winkel en rammel een beetje aan het binnenwerk. Wij hebben voor oerdegelijk gekozen, in de hoop dat hij dan dus ook jaren (jaaaren) meegaat. Zelfde voor onze Miele (A+++) wasmachine. We hadden hiervoor een vrij goedkope, die heeft ook na 5 jaar het loodje al gelegd.
ach, zegt ook weinig. mijn moeder heeft alleen maar goedkope merken en doet er gemiddeld 10 jaar mee. met veeeel wasjes. ken mensen die alleen maar ellende hebben met miele. ken zelfs vader en zoon die voor miele werken en zelf geen miele hebben en willen hebben en hem afraden. dus een extra duur merk beter?? nee, absoluut niet.
Ja, mijn vader heeft een indesit. Een hele oude. Die staat al ruim 25 jaar te draaien. Mijn indesit, heb ik 8 jaar geleden gratis op mp opgehaald, die was toen el 'erg' oud, en hij draait nu nogsteeds bij mij. Mijn advies: Neem zo min mogelijk technologie. Want het is allemaal leuk en aardig, maar dát gaat allemaal kapot. Gewoon eentje met aan en uit, en misschien stand 1 tot en met 4 ofzoiets. Maar je afwas wegen, supersensotronicwhatever.. Dat gaat allemaal stuk, en gaat nooit zo lang mee, als de simpele oude modellen.
Ik ben er uit!! Eigenlijk dankzij nijntje. Heb nu diezelfde gevonden via een andere webshop, die wel in belgie bezorgt. 30 euro duurder, maar gratis bezorgen dus exact hetzelfde als bij wehkamp. Dankjewel allen voor het meedenken. Ik heb er zeker wat aan gehad! Heeft me wel doen besluiten niet voor de tweedehands, en uiteindelijk ook niet voor het goedkoopste merk te gaan. De siemens is het dus geworden. Nadat ik de laatste jaren met de hand heb afgewassen zal dit vast pure luxe zijn! Siemens SN24D204 SpeedMatic vaatwasser 60 cm? Bestel nu bij wehkamp.nl