Tsja meisjesnamen ergg moeilijk! Nou vind mijn vriende de naam Joanne erg mooi. Ik weet het niet, ben er nog niet overuit. Maar nou zag ik ook Joan staan. En hoe zouden jullie dat uitspreken? En welke vinden jullie het mooiste? EN wat vinden jullie van de namen?
Hoi! Ik heb Joanne gekozen. Dat zou ik uitspreken als Jo-Anne. Maar Joan zou ik als Joon uitspreken (Engels dus). Ikzelf vind Joanne dus leuker, maar Janne vind ik nog mooier. Succes met kiezen!
Ik vind Joanne leuker, dat zou ik ook uitspreken als Jo-anne. of eventueel als Djo-anne. Maar joan zou ik uitspreken als dzjoon zeg maar. Succes!
Ik ken zelf 2 mensen met de naam Joanne. en die worden uitgsproken als Dzjo-en. Ik vind het dus wel grappig dat jullie het zouden uitspreken als Jo-Anne.
Joanne vind ik erg leuk! Bij Joan moet ik meer aan een jongen denken (Johan), dus dat zou ik zelf niet doen... Maar als afkorting van Joanne kan het natuurlijk wel!
Vind het allebei mooie namen... mits ze goed uitgesproken worden... en dat is hier in Nederland vaak een probleem... Zelfs bekende Engelse namen worden nog wel verkeerd uitgesproken.... Mijn zus heet Jane(Djeen) maar er wordt dus nog regelematig Jaanuh gezegd.... afschuwelijk.....!
ja snap ook niet dat mensen het op z'n hollands uitspreken.. ik zie het ook echt als djo-en zeg maar.. leuk hoor maar zou zelf gaan voor joanne
Als je het wil uitspreken als Djo-en, zou ik het spellen als Joann. Dat is duidelijk engels. Joanne zou ik uitspreken als Jo-anne Joan zou ik uitpreken als Djoon
Dat vind ik ook een leuke ''joann''. Die had ik nog niet gezien! En die spreek je dus ook uit als Djo-enn. Ik ben er dacht ik wel uit.... Ik ga er nog even heel goed over nadenken (ik heb de tijd haha)! Iedereen in ieder geval bedankt! En nog meer suggesties zijn altijd welkom!