Voor ons tweede kindje zijn wij er bijna uit welke naam ze gaat krijgen. Het zijn 2 heel verschillende namen, dat maakt het moeilijk. - Resa: Wij vinden dit een leuke aparte naam. Maar is het niet té apart? Vinden jullie de naam raar klinken of hard? - Serena: Deze naam klinkt naar ons idee wat liever. Wij vinden dit best een stijlvolle naam, maar op diverse internetfora kreeg ik de indruk dat het als 'ordinaire' naam gezien wordt. Wat vinden jullie?
Ik vind ze beide superleuk!!! Serena lijkt op de naam die wij hebben als we een dochter krijgen Ik vind sera leuk , omdat het idd apart klinkt..lekker kort en krachtig en heb m nooit gehoord. Serena vind ik lief en idd stijlvoller klinken en ook erg mooie naam!!! 1 dus kort en stoer, de ander lief en stijlvol en al helemaal nie ordinair! leuke naamkeuze meid, succes ! Ikzelf zou kiezen voor Serena, klinkt exotischer
Ik vind Serena geen lelijke naam, maar toch... Nee. Resa vind ik wel leuk. Dan wel als Reza, denk ik. (of is het dan weer een jongensnaam?)
Vind Serena helemaal niks... Resa gaat wel, maar dan zou ik zelf eerder kiezen voor Resi. Ik hou nou eenmaal niet van namen die eindigen op een 'a' vanwege het roepgehalte, zo noem ik het maar. Je hoort het wel vaker buiten, voorbeeldje: Jessicaaaaaaaa, eten! Of Monicaaaaaaaaa, kom je??! Daar gruwel ik van maar dat is persoonlijk. Als jullie die naam mooi vinden moet hem gewoon nemen toch?
Ik vind Serena inderdaad een vreselijke ordinaire naam. Resa vind ik wel leuk, maar ook niet geweldig...
Serena vind ik inderdaad een ordinaire naam. Resa niet echt mijn smaak, maar vind hem ook niet lelijk!
Hoi Ik vind Serena eigenlijk niet lelijk, een vriendin van me heet Sariena misschien dat je dit ook leuk vind. Resa vind ik iets minder vind het ook heel erg buitenlands klinken. Groetjes
Het is allebei niet mijn smaak maar zou dan toch voor Serena kiezen ondanks dat ik hem wel een tikkeltje ordinair vind..
Ik heb geen 'ordinaire' associaties met Serena, vind het wel leuk! Resa vind ik ook erg leuk, wat stoerder.
Resa kan idd voor jongen en meisje! het is een hele internationale naam. vind het een mooie naam! vind Sera ook erg mooi...
Bedankt voor jullie reacties! Serena wordt toch door velen als ordinair gezien. Ik vind het wel jammer, het weerhoudt me er toch een beetje van om de naam te kiezen. De reacties op Resa zijn wisselend. Maar smaken verschillen natuurlijk, we kunnen niet verwachten dat iedereen de naam leuk vindt. We moeten er nog maar eens goed over nadenken...
Bij Resa dnek ik aan een jongen, maar maakt het wel apart...hou ik wel van.. Serena vind ik iets minder mooi : SerAna vind ik veel mooier daarintegen