dames, misschien kunnen jullie me helpen met een leuke 2e naam die past bij de naam Bobbie....hopelijk kunnen jullie me helpen... alvast bedankt
@QUINT1 het is voor een jongen.. Zogezegend en Elltjlo bedankt voor jullie reacties..Bobbie Liam en Bobbie Dean vind ik al heel mooi
Hey Wendy30380 en Ams...hoe komen jullie hier terecht? Ja Jindi krijgt een broertje .....superleuk we zijn heel erg blij. Dus vinden jullie Bobbie Dean een stoere naam? Leuker dan Bobbie Liam? verder gaat alles goed met me ik hoop met jullie ook Liefs
Leuk zeg, nog een jongen!! Hopelijk worden t net zulke grote vrienden als die 2 van mij Mis je wel hoor bij ons clubje! Kom je af en toe weer eens posten? Zijn toch wel benieuwd hoe het met je gaat enzo. Bobbie Liam vind ik ook leuk, maar Bobbie Dean loopt wat lekkerder zeg maar en klinkt ook stoerder.
Tja, gewoon een leuk topic! Wat leuk dat Jindi een broertje krijgt! Ik vind beide namen leuk, maar vind Liam toch weer op Li lijken en denk ik daarom Bobbie Dean leuker bij Jindi Li.