Begin december hebben jullie vol enthousiasme gestemd op onze poll voor een korte stoere meisjesnaam voor het zusje van Sven. We hebben de lijst terug gebracht naar drie namen. Jullie nummer 1 staat er niet meer bij. Dat was toch niet onze smaak achteraf. Willen jullie a.u.b. nog 1 maal stemmen? We zijn inmiddels 27 weken onderweg. Alles verloopt tot nu toe voorspoedig. Alleen die keuze voor een meisjesnaam en de keuze voor een duowagen willen niet erg vlotten.
Ik heb voor Femke gestemd. Geen idee of het bij Sven past, vind ik persoonlijk heel erg onbelangrijk. Het zijn tenslotte geen accessoires die mooi bij elkaar horen te matchen Anouk vind ik trouwens ook een leuke naam, maar Femke net iets leuker. Evi vind totaal geen leuke naam, daarnaast ook een modenaam.
Ik heb gekozen voor Anouk. Net als Sven kort, stoer, krachtig. ik hou ervan! Femke is wat lieflijker, vind ik persoonlijk wat minder bij elkaar passen. Evi vind ik een leukere naam maar Niet zo passen bij de naam Sven. Ik wil er wel bij zeggen dat dit op het eerste gehoor is. Vaak is het zo dat, ook al zijn het twee totaal verschillende namen, ze toch wel bij elkaar gaan passen naarmate je ze vaker bij elkaar hoort. Ik zou dus vooral voor jullie mooiste naam gaan!
Evi - Sven en Femke vind ik wat moeilijk klinken samen . En Evi voor een volwassene vind ik ook wel oke, helemaal gewend door de presentatrice van Expeditie Robinson.
Ik stem voor Anouk! Vind deze naam het mooiste bij Sven passen! Mijn tweede keus is Evi. Femke vind ik geen mooie naam.
Ik heb gestemd op Sven en Evi, al vind ik Evie mooier. Anouk en Sven vind ik het beste bij elkaar passen.