hoi dames, gekke vraag denk ik maar ik heb er goede redenen voor... vroeg me af of jullie me mee kunnen helpen met zoeken naar een naam voor beide geslachten ( weten nog niet wat het wordt ) en daar komt ie: 4 a5 letters..... en eindigt op 2 dezelfde letters.. zoals sepp en britt.. het is echt een lang verhaal om de reden uit te leggen dus vandaar dat hele verhaal er niet bij... alvast heel erg bedankt...
Raff Finn Jazz Sett Neill Svenn Tess Lizz/ Liss Lynn Jill Aimee (amy) (misschien moet je dit topic plaatsen bij babynamen, dat is er speciaal voor)
Elke naam met 1 lettergreep eindigend op een medeklinker is toch geschikt? Dan plaats je er gewoon een extra medeklinker achter. Ann Chriss Femm Jill Jipp Joy Lott Lynn Pamm Samm Sann Sienn Skoutt Tess Bass Bentt Binkk Cass Chess Daann Finn Gijss Guuss Hann Harmm Idss Jann Jenss Jimm Joepp Jopp Jornn Jurr Kjell Koenn Luukk Maass Meess Mikk Mooss Pipp Raff Renss Siemm Sill Skipp Stann Stijnn Stormm Teunn Thijss Tiess Tijll Tijnn Timm Tomm
Misschien heel stom van mij, hoor, maar.. Ik zit naar die namen te kijken.. Het staat gewoon echt zo vreemd, 2 medeklinkers achter elkaar! Lynn, Britt, Tess, Finn >> Die namen zijn inmiddels al wel bekend/'gewoon', maar : Harmm, Maxx, Tomm, Svenn, Rooss?? Sorry, dit vind ik echt niks.. Smaken verschillen, i know.
Haha zat ook net dat te bedenken bij het lijstje van alle 1 lettergreepnamen er een extra letter achter plakken! Levert hele rare spellingen op als je het mij vraagt. Namen als Britt, Tess, Finn vind ik niet raar maar inderdaad Rooss of Lott toch echt wel.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Bij een aantal namen kan het heel goed maar opties die jij noemt zoals, Daann, Joepp en Gijss, dat staat toch niet?!? Dan kun je overal wel een extra letter achter plakken. Estherr, Bastiaann, Royy, Karinn