Over een paar maandjes krijgen we ons 2e kindje, en de meisjesnaam hebben we al, maar de jongensnaam komen we maar niet uit! Ik vond Koen erg leuk, vriendlief niet..Nu gaat het eigenlijk tussen de namen Milo en Tigo (bewust met een i geschreven want met een y vinden we niet zo leuk, al hoor je die wel vaker). Welke vinden jullie leuker, en pas het best bij Nienke? Bedankt!!
Ik zou gaan voor Tigo, al vind ik het met een y wel mooier Nienke en Sven Nienke en Loek Nienke en Jurre Nienke en Thom Nienke en Stijn Nienke en Lucas Nienke en Daan Nienke en Jelle Nienke en Jesse Nienke en Sybren Nienke en Ties Nienke en Robin Nienke en Bram
Tigo. Milo vind ik niet zo passend bij een volwassen kerel, beetje een honden naam... sorry! Tigo was hier ook een optie in geval van een jongen. Wat vind je van Vigo??
Milo omdat ik Tigo niets vind. Het is een naam die ik sowieso héél veel hoor + deze spelling vind ik niet mooi. Ik zie gelijk 'Tigre' / Tijger voor me... En dat vind ik eigenlijk niet zo mooi. Dan liever gewoon Tygo of Tygho
Tigo! (al vind ik Tygo wel een mooiere schrijfwijze, maar daar vroeg je niet om) Milo, doet mij (zoals al eerder genoemd) denken aan de tweenies.
Bij Nienke vind ik Koen trouwens veel leuker. En van Milo en Tigo vind ik Milo het leukst. (En anders Tygo, of eventueel Tycho, omdat dat de meest gebruikte schrijfwijzes zijn.)
Sorry ik vind Tigo echt een vreselijke naam, of het nu met een I of Y is. Onze buurman heeft een hond die Milo heet, dus ik vind het weer meer een honden/ dieren naam