Hey dames, we hebben onze lijst ingekort tot 3 opties, waarschijnlijk wordt het dus Lis, Caro of Lot. Wat vinden jullie de leukste naam? (andere suggesties zijn eventueel ook welkom, maar denk dat dit ze wel zijn) oh, haar grote zus heet Nouk, maar ik vind het zelf minder belangrijk dat het daar heel goed bij past, dus ik zou graag willen weten welke jullie het mooist vinden en waarom. alvast bedankt!
Caro! (wel ka-roo, niet kaa-roo - zou het zelf als Caró schrijven) Lot vind ik ook heel leuk, maar omdat het ook een gewoon Nederlands woord is (het lot / lootje / loterijlot), zou ik 'm zelf niet zo snel kiezen. Bovendien vind ik Caró veel leuker! Lis vind ik niet leuk. Vind het raar klinken, niet echt als een naam of zo (wel mooier dan Liz, dat vind ik onuitspreekbaar), doet me denken aan list, rijmt op pis, kortom: niet mijn ding In dezelfde trant vind ik Eef heel heel leuk! Zou dan Eef en Caró beide even leuk vinden
Fem vind ik niet zo... blijft voor mij echt een afkorting. Eef vind ik ook superleuk!!! maar mijn vriend denkt daar helaas anders over... haha
Ik ga voor Liz, Lis vind ik niet mooi. Daarna Caro (optie Caró vind ik ook leuk) en dan Lot. Wat ik ook leuk vind is Cato.
Wat dacht je van Pom... beetje unieker Ik vind Lis niets (Liz vind ik de naam en die vind ik weer niet zo..) Lot is een hele leuke naam en Caro ook.. mmmm.. lastig hoor... Nouk & Lot Nouk & Caro (Kar-oo) Ik geloof dat ik Caro de leukste vind maar moeilijk..
Lot. Heel erg leuk! Caro vind ik een beetje 'sloom' klinken en Lis vind ik het net niet ofzo. Lastig uit te leggen, maar Lot dus
Moeilijke dit Ik ga dan toch denken aan hoe het samen zou klinken met de naam van jullie dochter Nouk. Bijv de buurmeisjes heten: Nouk & Lot Nouk en Caro Nouk en Lis Ik vind Caro het leukste. Komt ook niet veel voor en dat is toch ook erg leuk!
Ik heb voor Lot gekozen, dit vind ik ook echt een naam. De andere klinken echt als afkortingen daarom zou ik er niet zo snel voor kiezen. Bovendien rijmt Lis op pis wat bijna garant staat voor pesten, deze zou ik echt niet doen. Wat vind je van Fien? Dat klinkt ook leuk bij Nouk en is ook een naam an sich(dus klinkt niet als een afkorting van..).
ja, Fien is ook wel leuk ja, ga ik nog eens even in de groep gooien hier. vind het wel iets liever klinken. de andere namen zijn iets stoerder, maar geloof niet dat ik dat heel erg vind. thnx voor jullie meningen tot nu toe. wel grappig dat de meningen wat verschillen. er is geen hele duidelijke uitblinker volgens mij.
Een vriendin van mij is laatst bevallen van Lotta ik vond het een hele orginele naam. Ik heb Lot gekozen, succes!!!
Ik heb Lotta even hardop gezegd, maar dat klinkt idd ook wel errug leuk, ga ik ook in de groep gooien. haha, thnx
Ik heb het juist heel bewust met een s geschreven, geen rare vragen over uitspraak en het staat lekker nederlands, daar hou ik wel van. Een z aan het eind vind ik maar verwarrend Caro spreken wij trouwens ook gewoon uit als Kaaro, dus niet Karoo...