Hoi dames, Nu ben ik toch al 36 weken zwanger en we hebben nog steeds niet een definitieve meisjesnaam. Een jongensnaam was zo gekozen, maar een meisjesnaam blijkt voor ons toch echt lastiger te zijn. Nu zitten we te twijfelen tussen twee namen: Florine of Phileine Maar graag jullie mening!!Want nu wisselt het nog per dag. Alvast bedankt. Groetjes Loussie
Phileine, erg mooi! Florine vind ik ook mooi, maar een vriendin van mij heet zo en wij noemen haar Flo, dat vind ik dan weer niet mooi.
Zeker Florine! Vind Phileine altijd hard klinken op de een of andere manier door die 'ei', houd daar zelf niet van.
Bedankt dames voor jullie mening zover.... Waar ik over zit te twijfelen is dat Florine beetje verleden tijd is en Phileine van nu.... Graag nog meer meningen!!
Absoluut Florine. Phileine lijkt voor mij te veel op Vilein, en zo zou ik mijn kind nooit noemen. En hoewel ik 'Phileine zegt sorry' een erg vermakelijke film vond, vind ik het ook niet zo'n positief personage om mijn dochter dezelfde naam te geven.
Florine vind ik het leukst! Phileine vind ik teveel als 'vileine' (vijandige) klinken. Feline of Philine vind ik leuker.