Nando Jody Savino heb ik gestevend. Vind ik leuker als Kyan bij de namen van je andere kinderen. Helaas snap ik je twijfel deze twee namen staan/stonden ook op mijn lijstje... En over dat ordi , lekker niks van aan trekken. Iedereen mag ze mening hebben maar snap wel dat het kwetsend over kan komen. Helemaal omdat ze jullie niet kennen.
Dankje! Ik moet iedere keer goed kijken want jullie (diegene wat zo negatief doet) hebben bijna dezelfde namen haha
Kyan Jody Savino! Klinkt lekker met een S achternaam (vind ik) Ik vind het mooie namen net zoals de namen van je andere kindjes. Waar gaat jouw voorkeur naar uit of weet je dat nog niet?
Nando hadden we al op de lijst bij de 1ste zoon. Kyan stond/staat bij mij op nummer 1 maar Nando laat me Weer twijfelen. En het voelt wel goed maar ik heb nog steeds niet dat "Woww" gevoel....lastig!! De naam Jody is een combi van beiden opa's en Savino is de jongens variant van de peettante.
Nando klinkt wel lekker stoer. Ik snap je met dat 'wow gevoel' heb dat gevoel sinds een paar uurtjes ook. Maar anders was ik nu nog steeds aan het denken... Blij dat ik er ein-de-lijk uit ben. Savino, nog nooit van gehoord maar erg mooi. Er zitten mooie betekenissen achter. Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gaan kiezen! Ik houd van een beetje aparte namen. Maar als er een topic open staat waarbij er Hollandse namen in staan, reageer ik er gewoon niet op en zeker niet negatief. Want wat hebben diegene eraan als de naam niet mijn smaak is?? Maar goed.... Krijg je gelijk zo'n naar gevoel. Als je er zelf maar achter staat, toch
Ik zou Savino ook wel leuk vinden omdat je andere kinderen ook 3-lettergrepen namen hebben, dus Savino Jody Nando
Ik gaf alleen mijn eerlijke mening en ben verder niet negatief. Ik merk aan je (ook in reacties op anderen) dat je er moeite mee hebt als iemand zegt jouw namen niet mooi te vinden maar op een forum kun je altijd positieve en minder positieve reacties verwachten. Ik wil heus niemand kwetsen hoor maar ik ben nu eenmaal iemand die zich niet zo snel aangesproken of beledigd/gekwetst voelt. Iedereen mag van mij z'n mening geven, het raakt mij niet persoonlijk.
Ik ga voor Kyan! Ik ben het helaas met bovenstaande reacties eens, bij Nando heb ik gewoon meteen bepaalde associaties...sorry. Maar ieder z'n eigen smaak toch? Doe waar jij je goed bij voelt!
Het ligt er naar aan op welke manier je je mening geeft. Ik vraag welke naam leuker is en niet of hij ordi is ja of nee.. Maar ieder zijn mening!
K heb op nando jody savino gestemd maar nu ik het nog een keer zie vind ik kyan toch leuker. Omdat het leuker is voor een volwassen man denk ik! Maar vind sowieso de volgorde 'jody savino' erachter het leukste. Savino ook leuk als eerste naam. Die is misschien nog wat aparter Het zijn ook miet mijn smaak namen maar ik probeer je te helpen door de leukste eruit te kiezen als ik in jouw schoenen zou staan Succes!
Ik heb op kyan savino jody gestemd. Wel een vraagje vind je savino geen mooie eerste naam? Ik vind die echt prachtig bij je andere kids passen en ook een hele mooie naam. Savino Kyan Jody.
Ik heb op Kyan gestemd. Maar ik vind Nando ook leuk. Maar ben je niet bang dat het teveel op M.oreno lijkt? Zeg maar beiden met een O eindigend? Ik vind Kyan toch wel het leukste hoor!
Ik ga voor kyan savino jody maar zoals hierboven wordt gezegd vind ik savino ook wel appart. en past ook bij je 2 andere bengels. Ik had bij siem ook niet meteen wow. Hij stond wel in top 3. maar vond na eenmaal gekozen te hebben en t daarna vaker te zeggen, dan wordt ie vanzelf helemaal wow.
Ik vond ook eigenlijk Nando net iets leuker, maar bedacht mij ook dat ik dat echt geen leuke naam vind voor een volwassen vent straks. Dus toch maar op Kyan Jody Savino gestemd.