we zijn eruit ons meisje gaat jazmay jadelyn heten grote broer heet v.icenzo v.ienno wat vinden jullie?
hoi meiden bedankt voor jullie meningen welk deel van de naam vinden jullie niet mooi? tuurlijk is het onze eigen keus maar als buitenstaander kan je er vaak neutraler tegen aan kijken. wij houden van apparte namen maar pfff wat is het moeilijk zeg!
Ik wil de namen niet helemaal de grond in boren, want ik vind dat iedereen (tot op een zekere hoogte natuurlijk) zijn kind een naam moet geven die zij zelf mooi vinden, maar zal proberen uit te leggen waarom ik het niet mooi vind. Ik hou zelf niet zo van de 'y' in een naam, vind dat die letter de naam vaak een ordinair tintje geeft. Ook houdt ik niet zo van de 'dj' klank die je bij Jaz (djez) krijgt.
Ook niet mijn ding (ik deel dezelfde mening als Tord), maar als jullie het mooi vinden, wie zijn wij dan ...
Ordinair en te raar gespeld. Sorry. Je vroeg mn mening Als je kinderen een kleurtje hebben dan vind ik het al minder storend.
Ik vind de Y zelf totaal niet ordinair, het ligt meer aan de soort naam. Ik vind de naam wel vreemd gespeld. Ik ken een kindje dat Jessmay heet, dat vind ik dan wel mooier. Verder vind ik het wel een mooie naam, al zou ik er zelf nooit voor kiezen.
hihi ja wij houden erg van de y in namen kindjes zijn trouwens getint vandaar ook de apparte naam keuzen denk ik. jazmay staat vast alleen de 2e naam vind ik nog erg moeilijk en beval al over 8 weken
de reden dat we jazmay zo schrijven inplaats van jessmay is omdat wij helemaal gek zijn van jazz muziek vandaar de jaz vind het ook leuk om haar naam zo af te korten. wat ik ook altijd een erge mooie naam heb gevonden is vajen of vayen. als 2e naam dan dus Jazmay Vayen of Jazmay vajen ( met streepje op de e)