Hallo dames, Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam. Wij houden van Engelse namen zoals Mason, Jason, Jace, etc. Overigens blijft Mason wel heel erg hangen bij ons, alleen heeft een goede kennis zijn zoon heel toevallig ook Mason genoemd. De naam Mason krijgen wij niet meer uit ons hoofd, maar zouden het liefst een andere leuke naam willen.. Vervelende is dat veel tegen valt haha Namen met als afkorting Jay vinden wij ontzettend leuk, alleen heet mijn neefje Jay.. Dat vinden wij dan ook weer niet zo leuk... Helppppp We horen graag suggesties!
Wij zijn ook gek op de naam Mason staat hoog op het lijstje. Mijn andere zoon heet Logan Quinn. Andere opties: Dean Jack Liam Collin Joel Niall Nolan Damon Aiden Succes!
Ik dacht aan : Ashton - Eshton Jaxon Jayd Mexon Kaeden Morrisson Scott Payton Mitch Floyd Tyson Connor Daeson - Dayson Lance Cason - Cayson Jake Troy
Wat lief dat jullie zo mee denken! Wij zouden graag als tweede naam Jace willen doen, dus Mace als voornaam gaat dan weer niet Verder willen wij een naam die niet al te vaak voor komt (tegenwoordig hoor je heel veel Liam, Aiden, Levi, etc.) Komen er maar niet uit grrr!! Nog meer suggesties zijn van harte welkom
Ik probeer nog eens iets : * Ronan Jace * Marlow Jace * Briston Jace * Tyler Jace * Evan Jace * Jesdon Jace * Rowin Jace * Logan Jace * Ryder Jace * Destin Jace * Thayden Jace * Dalton Jace * Milton Jace * Daggan Jace * Winslow Jace
Ik kijk hier ook mee!! Leuke namen komen er voorbij!! Ts we hebben dezelfde smaak qua naam. Weet jij misschien toevallig een leuke meisjesnaam hihi nu we toch dezelfde smaak hebben
Super Fides maar er zit er geen 1 bij waarvan wij denken nou... Misschien is dat wat.. Ben ik een zeur? Alles is welkom! @doedie1991 haha lees maar lekker mee! Voor een meisje vond ik Zoƫ, Jasmijn, Jazzlyn, Isabeau heel erg leuk.. Weet niet of dat ook jouw smaak is..
Eindelijk een topic met dezelfde smaak namen als wij hebben! Heb er 2 voorbij zien komen die wij gaan gebruiken, toevallig 2 dagen geleden besloten dat die het sowieso worden. Jace vinden we ook erg leuk, maar volgens vriendlief spreek ik het niet goed uit dus wordt dat hem niet hahaha Jack wilde we ook doen, maar iemand die ik ken haar kindje gaat zo heten (bij toeval achter gekomen). Ik lees dus mee voor een 3e naam!
Hahaha misschien spreekt hij het wel verkeerd uit! Nu ben ik wel benieuwd naar hoe jullie kindje gaat heten..