Manoa vind ik toch echt een jongensnaam. Marlin vind ik wel leuk, maar ik vind hem niet helemaal 'af'.
Manoa vind ik en niet mooi / raar klinken, en de afkorting 'man' voor een meisje niet zo mooi. Marlin vind ik wel mooi, maar wel lastig: is het MAR-lin of mar-LIN?
Bedankt voor de reacties! Marly vinden we inderdaad ook nog wel leuk, maar dan vind ik zelf marlin net iets leuker denk ik. En manoa heb ik een beetje wat de andere ook zeggen; klinkt misschien wat te buitenlands.. Al blijft hij wel leuk haha. Gelukkig hebben we nog even om goed na te denken
Marlin erg leuk! Marin nog leuker 😉 Ken Manoa(h) als een jongens naam. Vind deze dus wat minder voor een meisje.
Marin is wel een hele andere uitspraak dan Marlin. In de trant van Marlin ken ik ook nog de namen Merlin /Merlyn Marlijn Marleen Marlène. Ik moet zeggen dat het wel een naam is waar ik aan zou kunnen wennen. Dus als Marlin voor jullie de naam is. Gewoon doen!!
Bij de naam Manoa moet ik gelijk aan het volgende denken aan😉😊 https://youtu.be/9ytei6bu7kQ
Als ik beide namen hoor, denk ik eerder aan een jongen. Maar van de twee vind ik Manoa wel echt veel mooier en veel meer passen bij een meisje dan Marlin!!