Onze zoon heet Rowan en ben nu zwanger van de 2de. Ben aan het nadenken over de namen. Maar ohhh wat blijft dat lastig. Kunnen jullie me helpen?
Kian vind ik hiervan verreweg het leukst! Past ook mooi bij Rowan. Davey vind ik ook nog wel leuk, maar wat te kinderachtig misschien. Mason (ik zou absoluut niet Masen schrijven, dat staat gek) en Aiden vind ik niet zo, klinkt mij wat te hard en Engels. Liam vind ik echt niet mooi, te lompe klank.
Dankje maansneeuw! Kian staat bij mij ook op nr 1 inderdaad. Klinkt ook leuk; Rowan en Kian Kian & Rowan
Misschien... Alex Aron / Aaron Axel Bastian, Bastiaan Bo / Beau Boas / Boaz Bodhi Bruce Casper / Kasper Dave Dean Fabian Fedde Felix Fender Ferdi / Ferdy Ferran, Ferren, Ferron Ferre, Ferry Flynn Hugo Ilan, Ivan, Iwan Jari, Jori Jarne, Jarno Jelmer Jent, Jelt Jesper, Jasper Jilles Jim Joas / Joaz Joël Jordy Jorn, Joren Jort, Jorrit Julan Jurre Justin Lenn Leon Luuk Mads / Mats Max Mels Micha Mick Midas Morris Niek Nino Noud / Naud / Nout / Naut Olaf Omar Oscar / Oskar Otis Owen Quin, Quint, Quinten Samuel, Sam Sebas Sef Sen / Senn Sepp / Seb / Sep Sil, Silvan Silas Stan, Sten Stef Sven Thijmen / Tijmen Thomas Tijn Tim Timo, Timon Tobias, Toby Tobin Tristan Twan Tycho / Tygo Vico, Vigo, Viggo Wes, Wessel Xander Yorick / Yorik / Jorik / Jorick Youri
Rowan & Julius Rowan & Ivar Rowan & Ingmar Rowan & Jasper Rowan & Alex(ander) Wij hebben ook een Rowan en ik ben blij dat we daar geen jongensnaam bij moesten verzinnen. Erg lastig
Kian, of het ook echt het best bij Rowan past weet ik niet maar vind ik op zich ook niet zo heel belangrijk...de andere namen zijn niet mijn smaak.
Onze zoon heet Rowan met een I i.p.v. een A en hier ook maar weinig inspiratie voor een jongensnaam erbij. Dus lees graag even mee. Ik vind Daniël of Julian bv. wel leuk, maar man vind daar niks aan. Dus wordt hier ook nog een hele opgave.
Heel lastig. Mijn vriend vind ook niet alles mooi of leuk. Word inderdaad lastig. Wat vinden jullie van Kayne? Vind het niet echt leuk klinken met Rowan.... Vriendlief kwam met deze naam