Hi! Ik ben Ginger, en vandaag 24weken zwanger van ons eerste kindje, een jongen! Zowel papa als mama had het goed geraden vanaf het begin hihi. Een meisjesnaam hadden wij (ahem-ik) al in gedachten en staat al compleet vast voor als wij ooit een meisje mogen krijgen.. maar jongensnamen is wat we dus nodig hebben Ik ben nogal moeilijk en heb harde eisen, waardoor ik het voor mezelf en anderen alleen maar moeilijker heb gemaakt geloof ik Ik ben namelijk van Nederlandse komaf, en mijn partner is Chaldean uit Irak. Dit maakt het dus een stuk lastiger om een goede naam te vinden i.v.m. de diverse talen die gesproken worden. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje inspiratie geven met onderstaande "eisen". - Naam mag niet starten met een A, D of S. - Naam moet goed uitspreekbaar zijn voor diverse culturen. - Liever geen Nederlandse of Arabische naam. - Liever geen naam die al eerder voorkomt of gebruikt wordt in de familie. - Liever ook geen naam die start met een I, voor het geval wij ooit een meisje mogen krijgen, ik wil niet dat alle *mogelijke* kinderen dezelfde voorletter hebben. - Tweede en derde naam zijn bekend en staat al vast. Tweede naam is Dani. Mijn huidige lijst staat onder de spoilertags, maar we hebben dus beiden al geen wauw gevoel van DAT is de naam... Spoiler: Spoiler, namen - Benji / Benjamin - Ezra - Finnley - Isaï/Isaiah (twijfel vanwege de I.) - Joshua - Liam - Marlon - Mateo - Noah - Nolan - Xavi Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met ideeën!. Bij voorbaat bedankt!
Vind het lastig om “nieuwe” namen te bedenken, gezien ik niet goed bekend ben met wat in Irak ook goed uit te spreken is qua naam, maar afgaand op je shortlist heb ik wel wat namen die je wellicht óók interessant vindt: Benja Flynn Marlo Arlo Arlon Matthias Noam Noaz Novan Savi Javi Ravi
Ilay Roman Romano Fabrice Yael Jethro Jenoah Zayne Bryce Weston Dylan Colin Colton Camden Maxwell Skyler Bruce Owen Reza Joël Mitch Connor Maddox Mason Matthew Ethan Mathis Myron Mikai Mylo