We kunnen het maar niet eens worden over een jongens naam die mooi staat bij de naam van onze dochter Yara. We willen een korte naam die je niet teveel hoort maar toch goed te schrijven en uit te spreken is. Enige suggesties?
Niemand meer ideeen? Marsa uit jouw rijtje vinden we Tristan wel mooi, dus die houden we in gedachte, altijd makkelijk iets achter de hand te houden
Paar suggesties: Marijn Mika Mees Merlijn Senne Sil Cas Mads Menno Justin Mart Max Jens Sverre Succes!
Ik vind Jesse eigenlijk wel een mooie naam erbij. Of Joel. Pff lijkt me zo moeilijk om een naam te bedenken. Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uit komt
toevallig ken ik iemand die ook naam heeft heel mooi die hoor je bijna nooit. meisje is yalisa jongen is Yvano... klinkt wel passen bij jou wie weet. succes met namen te vinden
hey, Ik vind Yara echt een geweldige naam....die neem ik mee Mocht dat het worden, mijn zoon heet Levi... Is tegenwoordig wel een veel voorkomende naam.. Levi en Yara... Ja! Dank voor de onverwachte inspiratie!
Levi was ook idd de eerste naam die ik aan mijn man voordraagde, maar hij vind het niet leuk omdat hij dan aan een levi's spijkerbroek blijft denken Bedankt trouwens allemaal voor het meedenken, maar DE naam staat er nog niet bij denk ik.
Ben benieuwd wat jij als jongens naam hebt trouwens Juut, nu maar kijken of we niet weer dezelfde smaak hebben