Het onderwerp zegt het al... ik ben op zoek naar een mooie hindoestaanse meisjesnaam. Ik heb gegoogled en gegoogled, maar ik kom weinig sites tegen waar (veel) mooie namen staan. Heeft iemand goede tips qua sites, of heeft iemand de ideale naam?
Kende een hindoestaans meisje en zij heet Shailinie. Dat vond ik wel een mooie naam. Verder zou ik het niet weten.
oj, hindustaanse namen zijn mooi, , heel vrouwelijk(vind ik) : aditi devi indira kali, lalita , rada 8), sita .
Er zitten mooie namen tussen, maar dat zijn dan weer net de namen die familieleden al hebben De meisjesnamen zijn inderdaad vaak supermeisjesachtig. Sommige vind ik tranentrekkendlelijk zo zoet, andere vind ik echt heel sensueel. Namen die ik nu op m´n lijstje heb: Adhira (bliksem) Aditi (vrij en onbegrensd) Ameya (grenzeloos) Amisha (beeldschoon) Amita (zonder limiet) Azra (puur) Damini (bliksem) Lavani (stijl) Manisha (wijs, veelwetend) Marisa (moeder van Daksa) Ramya (beeldschoon, Elegant) Shaila (beeldschone ogen) Maar ja, de naam zit er niet tussen
Lalita doet me trouwens snel denken aan Lolita, en dat wil ik een evt. dochter niet aan doen De jongensnaam hebben we voorlopig al wel, dat scheelt weer, haha.
je hebt gelijk, ik denk ook meteen aan lolita , ik zou ook niet doen, jammer want het blijft een mooie naam lalita , echt zoet . mijn favorieten zijn devi(nr 1 ), azra , reva en ramya.
Ranwatti, Thalisha, Bahno, Lakshmi, Aditya, Anisha, Magan, Malathi, Fardus, Rachida, Rajna, Rashmi, Sanjana, Shaze, Shivani, Sopha, Veena, Jivan, Karuna, Keetha, Kirija, Ambar...
amala,andjana,anusha,avani,avanti,gita,indira,ishana,jayanti, juana,madhuri,manisha,marisa,maya,mena,mira,nadira,nalini,prya, radhna,reshma,sahana,sarita,shaila,shanta,sharmila,shivani,shalini,sonia, susila,shirani,tanisha,varsha
Nou, dat 6e zintuig is ook niet meer wat ´t geweest is... Man zei dat het een jongen was, ik dacht stiekem een meisje. Hihi, bij de echo vanmiddag liet ons kindje heeeel duidelijk zien geen meisje te zijn. Dus dit topic is overbodig.
Dankjewel Ik was echt helemaal in de gloria vanmiddag, hahaha. Wat is dat bijzonder zeg, om opeens te weten welk geslacht dat kindje in je buik heeft.