nummer 3 vind ik het mooiste passen bij de behangrand die je hebt uitgekozen. de tweede vind ik ook heel mooi, maar is iets stoerder, passen geen roosjes bij vind ik.
Ik vind nummer 3 het beste bij de muurkleuren en behangrand passen. Zou geen andere kleuren (dus die houtkleur) in de meubels nemen omdat het dan iets drukker wordt. Maar is allemaal peroonlijke mening natuurlijk
Even een opmerking! Als ik het goed heb dan hebben wij kamer nummer 3 ook bekeken.. Vond het op de plaatjes ook een mooie kamer maar ga hem maar eens in het echt bekijken! Het ledikantie is enorm groot en dus groter dan de normale afmetingen, verder vond ik het echt heel gammel en zaten er beschadigingen op. Dit was natuurlijk een jaar geleden en het zal niet hetzelfde kamertje zijn . Maar voordat je helemaal blij bent zou ik hem eerst even in het echt gaan bekijken. Ik vind trouwens kamer 2 ook erg mooi!
Als ik kijk naar het behangrandje vind ik het wat klassiek overkomen, de kamertjes vind ik weer modern.... dus vind eignelijk geen een er echt supergoed bijpassen...ook niet raar hoor! Heb gestemd op nummer 1
Even een opmerking terug! Ik heb hem ongezien besteld op internet, en hij is thuisbezorgd. Hij is helemaal niet gammel, dat ligt er maar net aan hoe je hem zelf in elkaar zet (of laat zetten, zoals ik) en de matrasmaat van het ledikantje is gewoon 120x60 hoor, dus ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt! Ik heb ook 0,0 beschadigingen aangetroffen, dus ik denk dat jij gewoon een slecht showmodel hebt zien staan. Ik was juist verbaast over het feit dat je voor zo weinig geld, zo'n mooi (HOOGGLANS) en robuust kamertje kunt vinden. Ik ben er erg tevreden over!
Ik heb op nr. 3 gestemd deze vind ik het beste passen bij de behangrand. En ik vind nr. 2 juist te strak met die grijze/zilveren rand. Niet helemaal bij de romantische sfeer van de behangrand passen. Ik vind overigens bijna alle babykamertjes een beetje gammel aanvoelen in de winkel.
^^ Helemaal mee eens! Ik vind nummer 1, buiten dat 'ie er gammel uitziet, ook niet mooi met dat hout. Hij oogt ook heel goedkoop (vind ik dan hè).
als je uit deze kamertje smoet kiezen: nummer 3. maar waarom kijk je niet eens op marktplaats.nl? daar hebben wij een heel leuk kamertje gevonden voor nog minder dan jij nu uit wilt geven. sopje en verfje erover en nieuw is ie weer!
hoezo bijna alle kamertjes zijn gammel in de winkel wij hebben een kamertje van bopita en das gewoon oersterk hoor. is natuurlijk wel een andere prijsklasse, ik geloof dat wij 1300 betaald hebben
Ohhh kamertje 3 vond ik zo leuk! zowel meubels als muren! hebhet plaatje ooit ergens opgeslagen.. maar weet niet meer welke winkel.. kan iemand me helpen?
Ik heb ze bij aktiebaby en babyonline vandaan, daar komt het kamertje van mijn zoontje ook vandaan. We zitten nog enorm te twijfelen, marktplaats wordt ook nog elke dag doorgespit Weet nog niet wat mooier is bij het roosjes behang, witte, houten of kersen/koloniale meubeltjes... Misschien dat we ervoor kiezen ons zoontje een nieuwe kast/commode (ladekast) te geven en dan het bedje bij hem te houden. Ons dochtertje komt toch eerst in een wiegje... en dat zij dan in zijn bedje gaat na een paar maanden en hij een nieuw bedje krijgt... Lastig zwanger zijn, dan ga ik altijd nog meer twijfelen dan ik al doe!