Ik heb ook op kamertje 3 gestemd. Ik vind kamertje 2 ook leuk maar bij de romantische kleurtjes die je op de muren wilt doen, vind ik kamertje 3 toch het mooiste passen! Ben benieuwd naar het eindresultaat.... er komt wel een foto op het forum hè?!
nou die van ons voelde echt niet gammel is er een van interbaby type san diego dat ding in niet eens alleen te tillen de zijwand van de kast moest met zijn 2en gebeuren omdat hij zo zwaar was. ik zou zelf voor kamer 2 gaan.kamer 3 hebben wij ook naar gekeken in kesteren maa daar vond ik hem tegen vallen.kamer 2 vind ik net iets mooier.
Ik denk dat ze de showmodellen in de winkel zelf bedoeld.. ik vind ook dat de meeste gewoon slecht inelkaar gezet zijn, maar als je dan dat kamertje thuis hebt en het is goed inelkaar gezet dan is het niet gammel. En kvind kamertje 3 ook het mooist
ik zou voor kamertje 2 gaan. alhoewel het niet "echt" met smaak is. inderdaad kamertje 3 ziet er zo het mooiste uit. ik wilde deze ook kopen. ik heb hem in de winkel gezien en het ziet er niet erg mooi uit moet ik zeggen.het ledikantje is best mooi vind ik maar de garderobekast is echt lelijk (vond ik dan) hij was heel gammel en smal (de foto is uitgerekt) ik vind dat ze bij gardo hele mooie kamertjes hebben (ong 500/600 euro , is wel veel geld maar niet zo belachelijk duur als sommige kamers) ik heb babykamer nick voor mijn dochter en deze is heel stevig en degelijk! voor niet zo heel erg duur je kan deze kamertjes ook op internet kijken ze hebben volgens mij ook hoogglans kamertjes nou veel succ6 met je keuze!
nummer 2! wij hebben m ook en hij is echt superruim veel lades en veel legplanken in de kast!hij is ook binnen 3 weken leverbaar! groetjes miep
Mijn ledikantje is ook van bopita en de kast is massiefhout. Ik bedoel gewoon dat veel kamertjes in de showroom gammel aanvoelen als je ze bekijkt, open doet etc. Dat is gewoon mijn mening en hoe ik het ervaren heb.
Het ligt er misschien aan of je een kamertje hebt wat je zelf in elkaar moet zetten (dan ligt het aan je eigen kundigheid of het stevig in elkaar zit/of de kundigheid van de medewerkers van de winkel) of dat je commode / kast in 1 deel geleverd worden. Ons kamertje dat kregen we zo geleverd, helemaal in elkaar. Dat is dus ook oerstevig en kan je niet eens aan wiebelen ofzo.
Bij ikea heb je voor maximaal 600 euro ook een leuk kamertje, commode, kast en ledikant. En ik vind mijn Hemnes-spulletjes absoluut niet gammel en erg ruim en mooi. Het zit ietsje boven je budget, maar ik wilde het toch even melden.
Ik denk nu toch dat het deze gaat worden: Dus babykamer 3, maar dan met notenkleur erbij. Ben bang dat het anders zo wit wordt, aangezien we ook al 1 hele wand wit hebben...