ik zou ook voor Robin kiezen. Als je het zelf teveel op je man's naam vind lijken zou je voor de uitspraak van Roobin kunnen gaan.
hier ook . ludos is leuk voor een heer op leeftijd en jip eigenlijk alleen voor een kind. "goedemiddag ik ben Jip..... en solliciteer naar de functie van adjunct directeur" dat klinkt niet. net zo min als "ludo handen wassen we gaan aan tafel" (al zeggen sommige vrouwen dat nog tegen jun man als ze 50 zijn ) kortom robin is het leuktst!
om deze reden ook robin ken wel een antal meisjes die ook zo heten dus daar moet je wel fff over denken
Lude vind ik helemaal top, stond hier op de lijst... Ludo is minder leuk maar nog steeds leuk genoeg Ludo Jip Robin (vind ik niks)
Alle 3 afschuwelijk. Ludo kan alleen als je in gtst speelt of een italiaan bent. Jip en janneke... zegt genoeg toch? En robin vind ik meer voor een meisje, aangezien ik bij veel vrouwelijke robins op school zat.
bedankt voor de reacties. we zijn er nog niet helemaal uit. Robin beginnen we wel leuker te vinden alleen zitten we nog te twijfelen omdat mijn partner Robbert heet en hij door familie vaak Rob genoemd word. dit lijkt natuurlijk erg veel op Robin. de uitspraak van Robin zouden wij doen: Rob bin. Roo bin vinden we geen leuke uitspraak
Robin is het mooist! Had ik ook op mijn lijstje staan. Ludo vind ik echt niet mooi en jip is jong en fris, maar ik zou mn kind zo niet noemen
Jip en Janneke krijg ik bij deze naam. vind het ook geen mooie naam als ik hem zo los hoor. oudbollig maar ook weer te overmodern willen zijn. Ludo van GTST Robin zou ik voor gaan de rest vind ik niks