daar ben ik weer laatst vroeg ik jullie mening al over naam: liselot. we zijn er nog steeds niet uit, en nu zag ik laatst de naam: fiene weer die ik ook wel erg mooi vind. wat vinden jullie ervan?
ik vind ze alletwee wel leuk eigenlijk. Durf je het aan om alletwee de namen vast te houden en na de geboorte te beslissen wat je het beste vindt voelen? Misschien vind je dan wel één van de twee namen écht bij haar passen!
Ik vind ze ook allebei leuk. Ik zou idd ook gewoon wachten tot na de geboorte. Dat hebben wij ook gedaan. Wij hebben tot het eind toe getwijfeld tussen Milan en Levi, maar toen 'ie eenmaal geboren was, zeiden we allebei meteen: het is echt een Milan! (Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik voor Liselot gaan)
Ik vind Fiene leuker! Liselot is niet echt mijn smaak zegmaar ! Dat hebben wij ook gehad! Al was toch eigenlijk de bedoeling dat Malou, Malou zou gaan heten, net na de bevalling heb ik toch nog heel even getwijfeld, maar vond Malou prima bij ons meisje passen! Netzoals Ruben een echte Ruben is! Haha!
Liselot vind ik een leuke naam. Ik denk wel dat het snel afgekort wordt met bv Lotje. Fiene vind ik erg mooi en zelfs wat mooier en stoerder dan Liselot.
Ik vind beide namen leuk, maar wel erg anders. Liselot vind ik meer voor een 'meisje-meisje' en Fiene voor een lekkere stoere meid. Dus, zoals Minipi zegt, wie weet moet je even afwachten tot je haar ziet?
dank jullie wel! we hebben maar besloten om er tot dat de bevalling begint niet meer over te hebben, want we worden er echt gek van! beide namen vinden we erg leuk, dus het komt vast goed.... en we durven het best aan om te wachten tot dat ze er is. ben blij dat er meer twijfelaars bestaan, want voorheen hoorde ik alleen maar vriendinnen die er al heeeeel snel uit waren. ik laat jullie in ieder geval zeker nog even weten wat het straks geworden is
Nou twijfelen lijkt me heel normaal hoor... mijn vriend had tijdens de zwangerschap een favonaam maar ik vond hem niks. Een paar dagen na de bevalling dacht ik jeetje, eigenlijk een hele leuk naam hahahahaha... zo zie je maar wat hormonen kunnen doen. We hebben dus al afgesproken als we weer een meisje krijgen ze die ene naam krijgt. Om op je vraag te reageren: het is allebei mijn smaak niet echt maar ik zou voor Fiene gaan. Liselot/lies/lotje vind ik echt niks.
Ik ken een liselot en zij wordt vaak Lies genoemd. Liselot vind ik een hele mooie naam! Fiene vind ik ook een supernaam. Maar Fiene is nu echt helemaal 'hot'. Echt een beetje een modenaam, die over een jaar of 10 al weer een stuk minder leuk klinkt als nu, als je begrijpt wat ik bedoel. Liselot is meer een klassieke naam die altijd wel mooi zal blijven.
Ik vind Feline echt prachtig. Wilde ik als kind al voor mijn dochter, maar mijn man vind het niets...
geen van beide, maar dat ligt aan mij: Liselot(te) is de naam van de ex van mijn vriend, en zij is echt zo'n deusje. dus: vind het een nerden-naam. omdat ik die asspciatie met haar erbij heb. Fiene is wel leuk, mara nu érg populair. zit je dochter straks met nog 5 andere Fienes in de klas. niet handig! Maar als jij de namen leuk vindt: doen!