Ik wil graag even jullie mening over de volgende jongensnamen: Noan Ronin Rodin Denley Finn/Finnley Kynan Kylian Heeft iemand nog aanvullingen in dit rijtje?
Wat een leuk lijstje heb je! En het is weer wat anders dan Daan, Tom, Bas en Cas (niet dat daar iets mee mis is maar ik hou van wat apartere namen ). Noan erg leuk Ronin ook leuk maar Renan of Ronan vind ik mooier (smaakkwestie) Rodin leuk, zou zelf niet zo gauw doen maar niks mis mee Denley vind ik niet zo Finn komt veel te vaak voor en past ook niet in het rijtje eigenlijk Kynan erg leuk Kenan kan ook nog Kylian leuk, zou zelf niet doen maar niks mis mee Ik vind dus alleen Denley en Finn minder. Noan en Kynan zijn mijn favorieten! Wat ook nog kan zijn Celian, Ewen en Neven (klemtoon op de laatste E).
Noan: Niet zo... Noa? - Moam? (snoepjesmerk) Ronin: Stoer, maar niet mijn smaak Rodin: mwah Denley: geen goede associaties mee Finn/Finnley: finley , komt iets minder voor dan finn en érg mooi.. was onze jongensnaam indertijd.... Kynan: mooi Kylian: mooier Kian vind ook heel stoer
Eigenlijk begrijp ik niet zo goed hoe je dit rijtje kon bedenken (echt leuke originele namen) bij Jayden (top 10 en niet echt bijzonder), sorry, sorry, sorry. De meeste namen zijn mijn smaak (behalve Denley, vind ik niet mooi) maar bij Jayden denk ik aan Finnley, Kynan of Kyan. Succes!
Hee, die is ook leuk ja, die ga ik ook onthouden. Nee, vind ik niet zo mooi. Ik vind dat ook meer een meisjesnaam eigenlijk. Maar bedankt voor het meedenken. Ik begrijp wat je bedoelt. Vind het ook jammer dat Jayden nu zo'n superpopulaire naam is. Ik had hem denk ik 6á7 jaar geleden al bedacht, toen ik net met mn man omging. Toen hoorde je hem nog bijna nooit... Maar hij is wel blijven hangen al die tijd en 2 jaar geleden vond ik hem nog steeds super, ookal was het toen een top-10 naam geworden.
Wat grappig dat je zoontje jayden heet ik heb namelijk een dochter genaamd Shannon en Voor een jongen hadden we steed Jayden nu begint mijn man te twijfelen en ik ook een beetje wat vinden jullie van deze combi? Kijk ondertussen nog wel naar andere namen. Ga donderdag voor eerste echo na 18 jan. gecurateerd te zijn mogen we hopelijk dit wondertje wel houden. Dus wordt weer moeilijk met namen. Meisjesnaam wordt nog een keer zo moeilijk. gr
Hey kwam toevallig op deze site. Kun je kijken of de naam bij je zoontje of dochter past en ook nog bij jullie namen. Ik denk toch dat ik voor Jayden ga voor een jongensnaam die past super goed bij al onze namen hopelijk heb je hier iets aan Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin? groetjes
Heb net even gekeken op die site. Wel grappig, maar hij vult bij bijna alle namen in dat het goed of heel goed bij elkaar past.
Noan en Ronin vind ik mooi, maar Ronan nog mooier. Rodin vind ik ook wel aardig. De andere namen vind ik niet zo...
Ik vind Finn echt een hele leuke naam, gaat het bij ons waarschijnlijk worden als het een jongetje is. Mijn oudste heet Jari..