Hallo daar! Voor een meisje zijn we er al ongeveer uit, maar een jongensnaam vinden is echt een ramp, haha. Nu hebben wij een aantal namen die wij leuk vinden, maar welke vinden jullie het mooiste? - Stijn - Stan - Bjorn - Lars - Ruben - Tycho Ik ben erg benieuwd! Alvast bedankt ! Liefs Tumtummetje
Leuke namen! Stijn, Stan, Lars en Ruben vind ik super. Afhankelijk van de achternaam zou ik denk ik voor Lars of Ruben gaan. Bjorn en Tycho vind ik iets minder, maar ook ok. Wel de 'goede' spelling van Tycho overigens, je ziet tegenwoordig ook allerlei alternatieven die ik heel lelijk vind persoonlijk..
Wij hebben dus een vrij lange achternaam. Vandaar ook de vrij korte voornamen. Ook nog wel handig om te weten is dat ons dochtertje Amber heet. Dus het moet ook bij haar naam passen. Liefs Tumtummetje
dan zou ik gaan voor Lars! Amber en Lars vind ik super klinken samen en met een lange achternaam combineert het ook lekker.
Hé dit is grappig! Al jouw namen staan in onze top 8! Op één na en dat is Tycho (niet mooi) Bij ons staan Jesse, Sten en Vince er nog bij. Ik zeg niet wat de allermooiste is, want die hoop ik deze week écht te mogen gebruiken Ik wil je complimenteren met je geweldige smaak ben beniewd hoe je dochter heet.
Sten zo heet mijn neefje, echt een super stoere naam! Vind Vince trouwens ook heel mooi! Wat dacht je verder van Tijn, Job, Rens?
Haha, bedankt Lynn22! Jij hebt ook een geweldige smaak Ik zal even in de gaten houden hoe je kleintje straks . En onze dochter heet Amber. Liefs Tumtummetje
Lijkt mijn verhaal wel haha... Ik vind zelf Tygo en Bjorn het leukste. Maarja tygo kan bij ons niet, ivm vrienden die een zoon hebben die zo heet. En bij Bjorn zit ik direct te denken dat half nederland met de naam van mijn zoon op hun onderbroek loopt ....ok misschien draaf ik door. Oja Ruben vind ik ook geweldig!
Hmm.. we zijn er nog steeds niet helemaal uit. Gelukkig hebben we nog ongeveer 20 weken, haha. Ik denk toch dat het Lars of Tycho gaat worden. Als het tenminste een jongetje wordt Liefs Tumtummetje
Had vannacht nog even nagedacht over de namen, haha En ik vind Julian ook wel erg leuk. Wat vinden jullie daarvan? Julian of Lars? Liefs Tumtummetje
Stijn, Lars en Ruben vind ik te populair momenteel. Stan vind ik superleuk! Met Tycho en Bjorn op een gedeelde tweede plaats. Julian is ook wel oke, maar lang niet zo leuk als Stan.