Vind Levi ook het mooist, zou zelf wel voor een hele andere naam kiezen. Mar waarom is het zo belangrijk wat een ander vindt: jij en je partner moeten het toch mooi vinden....Succes met je keuze
Het wordt ook een donker kindje. Maar kwa naam zijn we er nog steeds niet uit, nu ik het zo lees en de namen al een aantal keer hardop uitgesproken heb weet ik het echt niet meer! Levi vindt ik opzich wel leuk, maar is niet DE naam voor ons.
Hmm, lastig hoor. Bij Bing denk ik aan Bingo! Dus valt af. Levi kan, maar vind ik niet geweldig. Wat vind je van Boaz of Liam?! Vind ik erg leuk, ook voor een donker kindje.
Ik vind Levi leuk, maar Bing (in tegenstelling tot vele anderen hier) nog leuker. Ik kijk ook geen GTST, misschien scheelt dat Gio vind ik niet zo heel leuk. Ik gooi er nog wat in de groep, misschien zit dé naam erbij: Sergio Naím Manú Mason Odin Nando Mateo Vidal Joas Jordan Aaron
bing (van claudia de brey) en gio vind ik echt vreselijk... levi wel aardig. dan weet je wel wat ik heb gestemd
Nou, weet nog steeds niet wat het wordt. Maar weet wel dat de namen die mn schoonmoeder dr familie verzonnen hebben echt afschuwelijk zijn! Kenoviën ( M'n vriend heet Kenjoviën) En Kendarion pfff
Ik vind Bing en Gio juist wel leuk voor een donker kindje. En Levi niet. Wat ik zelf een geweldige naam vind voor een donker kindje is Ziggy.
Ik had op Levi gestemd, maar lees nu dat je een donker kindje krijgt. Dan vind ik Gio toch mooier. Bij Levi stel ik me een blond koppie met helderblauwe ogen voor op de een of andere manier . En heb je zelf al een beetje meer een idee wat het gaat worden?
Nou dames, we zijn er eindelijk over uit Het wordt Dane, Bing vindt mn vriend niet echt leuk en Dane vinden we allebei leuk! We zijn er dus uit
Ja Levi vind ik ook minder voor een donker kindje dan ga ik voor Gio (had in de poll per ongeluk bing gekozen maar moest gio zijn.
Ik ga voor Bing! Gio kan ook, maar Levi zou ik persoonlijk niet doen voor een mooi getint kindje...vind dat echt zo'n oerhollandse naam, al kan dat puur door associatie met andere kindjes komen. Er zijn zoveel Levi's geboren hier in mijn omgeving! Zou dat dus niet doen...
Oh ik lees zojuist dat jullie er al uit zijn; Dane! Is ook leuk! Lekker dat je dat van je lijstje kunt afstrepen...