dolfinarium

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door JMay, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij willen naar het dolfinarium toe.
    Nou had ik alvast tickets besteld maar snap nou niet echt waar je kunt parkeren.
    Bij het dolfinarium vooraf betalen ? Geen idee waar en hoe veel.
    Later las ik over een pendelbus ?

Ik dacht je parkeert gewoon net als bij de Efteling op een grote parkeerplaats voor de deur haha

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik ben denk ik echt blond... misschien moet mijn man maar meegaan haha

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het dolfinarium heb je zelf een niet heel groot parkeer terrein. (is van de gemeente) Wij konden er laatst staan omdat we heel vroeg daar waren. Maar er stond daar ergens aangeven dat je ook nog ergens anders kon parkeren en dat je met een bus word gebracht. Neem wel voldoende kleingeld mee want het waren tenminste een jaar geleden nog oude parkeermeters. Waar je alleen met kleingeld kan betalen.

4. pipootje

pipootje Niet meer actief

Er zijn bij het Dolfinarium ruime gemeentelijke parkeerterreinen waar je kunt parkeren tegen betaling vooraf. Bij drukte wordt uitgeweken naar nabijgelegen parkeerplaatsen. Vanaf hier heeft de gemeente tegen betaling vervoer van en naar het Dolfinarium geregeld.

Een dagkaart kost € 8,50 en is niet bij de kassa's van het Dolfinarium te koop. Deze is alleen verkrijgbaar bij de parkeerautomaten op de parkeerterreinen, waar je kunt betalen met gepast muntgeld, pinpas (ook dip en go is mogelijk, betalen zonder je pincode) of chipknip.

Staat op de website en ze hebben een parkeerterrein voor/naast het dolfinarium als ik het me goed herinner van mn schoolreisjes van vroeger haha

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oké super ik denk gewoon weer veel te moeilijk.
    Gaat vast wel goed komen !

Ik gooi me chip wel vol

Bedankt voor jullie antwoorden :)

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaatst naar Vakantie en Vrije tijd

7. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Op drukke momenten hebben ze een parkeerplaats zo'n 1-1,5 km verderop. Ze hebben wel mooie verhalen over pendelbussen, maar dat zijn er op drukke dagen zodanig veel te weinig dat veel mensen gaan lopen. Dan ben je 20 minuten bezig, en persoonlijk was ik de vorige keer goed geïrriteerd door deze hele gang van zaken..

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben vorige keer op een terreintje op 5-10 min lopen van het Dolfinarium geparkeerd. Daar staan van die knapen geld te innen voordat je er op mag rijden. Er reed een 'treintje' heen en weer om mensen te brengen. Maar als je te voet ging kon je een stuk afsnijden (over voetgangersbruggetje) en hoefde je bovendien niet te wachten tot de trein vol zat. Wij waren dus lopend (met onze peuter van bijna 4) alsnog sneller dan de mensen die de trein namen.

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    het staat wel aangegeven als je erop aanrijd ;)..
    Zou gewoon even geld pinnen en in je portomonnee doen ;)
    Gaat helemaal goedkomen

Deel Deze Pagina