Hoi! Nou wij denken er eindelijk ! uit te zijn met de naam van ons meisje! De initialen zullen dan m.s zijn. Mijn vriend denkt niet dat dat vervelend of opvallend zal zijn. In tegenstelling tot w.c oid... Wat vinden jullie?
Pffff echt als je je om de initialen al druk moet maken... Mijn zoontjes initialen zijn O.B. Nou en? Alsof er ook maar iemand is die zal denken dat we hem naar een tamponmerk hebben vernoemd.... Daar ga ik die twee mooiste namen echt niet voor veranderen hoor.
Ms, kan prima hoor. Mijn voornaam begint met M en mijn meisjesnaam begint met S. Nooit problemen mee gehad. Met initialen let ik wel op hoe ik ze plaats. Oudste dochter heet J.A.J, liever had ik de laatste J als 2e gehad, maar dat vind ik niet mooi staan.
M.S. Kan prima hoor. Heb niet zoveel met initialen maar als ik een meisje krijg ga ik toch de volgorde aanpassen hoor. Anders krijg ik M.A.N. Achternaam, toch niet zo leuk voor een grietje 😄
Hier heb ik daar ook extra bij stilgestaan nadat mijn vader zijn eerste twee kinderen plaag-initialen heeft meegegeven. De ene heet AHA en de ander ERE. Echt flauw in combinatie met onze achternaam. Maar goed, ik heb er dus goed op gelet dat het niks raars zou worden. MS kan prima. En natuurlijk zijn er mensen die aan multiple sclerose of M&S Mode gaan denken, maar deze mensen denken volgens mij overal iets teveel over na en dat zegt meer over hen dan over jou. Ik vind dat je trouwens ook in combinatie met de achternaam moet kijken of het past. En bij de SM'ers; dan giechelt iemand even vanwege een lolletje - daarna is het ook klaar, zou ik denken. Tenzij je 14 jaar oud bent.