Wat vinden jullie van de naam Robin? Meisjes, jongens of unisex? En hebben jullie meteen een associatie met Batman of ben ik daar alleen maar bang voor?
Ik vind het een unisex naam maar ik zou het als meisjesnaam Róbin schrijven, om de lange ooo te maken. Robin (korte o) vind ik jongensnaam.
Absoluut unisex! Ik vind het een hele leuke naam en ken meer meisjes dan jongens die Robin heten En ik moet totaal niet denken aan batman maar misschien ook omdat ik dat stom vind haha
Ik vind het een unisex naam. En ik moet niet denken aan Batman, dan nog eerder aan Bassie & Adriaan...al moet ik zelfs daar niet meteen aan denken.
Unisex, maar zelf vind ik het voor een meisje het leukst, lekker stoer! Associatie met Batman heb ik totaal niet...
Ik vind het een unisex naam maar vind de naam veel leuker voor een meisje als voor een jongen. Mijn neef heet ook Robin dus ik moest aan hem denken en niet aan het hulpje van Batman. Voor een meisje zeg ik: Absoluut doen! Super naam! Voor een jongen zeg ik: Beetje passé,ik zou het niet doen.
Mee eens. Al zou ik voor een meisje Robyn schrijven. Ik vind het een mooie naam, en heeft hier ook op 'het lijstje' gestaan..
Okee, leuk om de meningen te horen, en bedankt voor de stemmen tot nu toe. Zelf vind ik het ook het leukst voor een meisje. Denk niet dat ik mijn kindje zo zou gaan noemen als het een jongen blijkt... maar ik vermoed dat het een meid is.
Unisex maar heb op meisje gestemd omdat ik hem leuker vind voor een meid (stoer). En geen vleermuizenassociatie hier
erg leuke naam! Kan voor jongen en meisje. Niet meteen batman associaties, maar als het een meid is zou ik toch wel voor een andere schrijfwijze gaan, zodat bij het lezen ook duidelijk is dat het om een meid gaat. Dan vind ik Robyn een mooie versie.
Robin, goede keus voor een meisje.. Even offtopic; heb je bij deze zwangerschap (nog steeds) geen last van HG??
Bubbel, nee gelukkig geen HG dit keer! Wel medicijnen gebruikt (emesafene). Sinds gister mee gestopt en ging super. Heb wel 2 slechte weken gehad rond 10-11 weken waarop ik 5-6x per dag overgaf max. Dus wat mij betreft super!! Heb jij ook HG gehad dan?