Hoi, Wie wil er meedenken? We zijn er al een tijdje uit dat ons zoontje J.ens gaat heten. Zijn grote zus heet S.aar I.sabelle. We willen hem ook een tweede naam geven, maar komen er totaal niet uit. Alle tips zijn welkom! Alvast heeeeeeel erg bedankt!
Jens Lennart Jens Tristan Jens Sebastiaan Jens Gabriël Jens Christopher Jens Laurens Jens Silvan Jens Matthieu Jens Silvijn Jens Florius Jens Revan Jens Morrison Jens Mathias Jens Nathaniel Jens Fabian Jens Marius Jens Tobias Jens Matthijs Jens Maurits Jens Roderik Jens Thijmen Jens Ismael Jens Valentijn Jens Thibault Jens Lukas
J.ens Benjamin J.ens Sebastiaan J.ens Maurits J.ens Florian J.ens Matthijs, J.ens Mathijs J.ens Olivier J.ens Valentijn J.ens Thijmen J.ens Thomas
Hebben jullie namen waar jullie tussen twijfelen of een categorie waar jullie in zoeken? Suggesties: Waldemar Felix Tobias Thorsten Florian Ivan Christian Sebastian
Nee.. we willen in ieder geval een naam die uit minimaal twee lettergrepen bestaat en verder staat alles open
Heel erg bedankt allemaal! Zitten zeker kanshebbers tussen, o.a. Thomas, Matthijs, Florian. Ruben en Thijmen vind ik ook geweldig, maar kunnen we niet doen ivm kindjes die al zo heten in de familie.. grrrrrr Haha! Het stomme is dat we er bij ons dochtertje zo uit waren en nu is het een en al getwijfel..
Het eerste wat in me opkomt: J.ens Lucas Verder: J.ens Bastiaan J.ens Casimir J.ens Christian J.ens Daniël J.ens David J.ens Fender J.ens Floris J.ens Gideon J.ens Marijn J.ens Maurits J.ens Melvin J.ens Morris J.ens Nathan J.ens Quinten J.ens Tobias J.ens Valentijn J.ens Vincent J.ens Wessel J.ens Willem
Lange rijen al van anderen dus misschien dubbel: J.ens Tiemen J.ens Elias J.ens Roman J.ens Jonathan J.ens Alex J.ens Stephan J.ens Victor J.ens Guido J.ens Jonas/ Joas/Jonah J.ens Marnix J.ens Maxim
Ik dacht ook gelijk aan J.ens Alexander Of misschien J.ens Daniél J.ens Olivier J.ens Diederik J.ens Samuel J.ens Sebastiaan J.ens Christopher J.ens Christian J.ens Jurriaan J.ens Robin J.ens Frederik