spleetje tussen de tanden, lange gekrulde wimpers moedervlek op bovenlip, kuiltje inde wangen zoonlief heeft mijn wimpers geerfd alleen met de donkere kleur van papa is heel mooi om te zien hartstikke blond, kleurt makkelijk op de huid grote kanlbluawe ogen met enorm lange gekrulde zwarte wimpers
*SHOCK* Heb ik dan zomaar mijn enige schoonheid weggewerkt? :O Ik had een spleetje tussen mijn tanden, maar ze staan nu netjes naast elkaar door een beugel. Heb ik weer hoor, ik kruip ook maar onder die steen....
ik heb donker haar en blauwe ogen,best lange wimpers als ik er niet aan ga zitten plukken,en een moedervlekje linksboven mijn lip. maar om nou te zeggen dat ik een schoonheid ben,hahaaaa,gewoon normaal hoor......
hier ook spleet tussen mijn tanden, waar ik absoluut niet blij mee ben en donkerbruin haar en blauwe ogen
Blauweogen met donkerhaar(van mezelf maar verf het blond) of bruine ogen met blond haar Moedervlekje links of rechts boven je lip Amandelvormige ogen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Blauwe ogen met donkerhaar Spleetje tussen de tanden Sproeten Kuiltjes in je wangen Ik scoor er 4 van de 7, maar het spleetje tussen mijn tanden had nou niet perse gehoeven.
Ik heb sproetjes en amandelvormige ogen. Mijn beide dochters hebben vooralsnog de vorm ogen van mij geërfd, erg mooi.
K heb: Bruine ogen blond haar (nu zwart, maar das nie echt) kuiltjes in m'n wangen. Zomers sproetjes. Amandelvormige ogen. En een nepmoedervlek rechts boven m'n mond. (is een piercing) best veel! Vind mezelf ook best knap! Hahaha