Donkerbruin haar + Blauwe ogen ik had vroeger een spleet tussen mijn tanden, maar die is vanzelf verdwenen.. mijn zusje heeft wel nog een spleet tussen haar tanden, amandel vormige ogen, donker bruin haar met blauwe ogen, een moedervlek en lange wimpers..
En die spleet tussen de tanden...waarom 1 van de 7 schoonheden? Het 1e wat ik denk als ik dat zie is: Juist, tijd voor een bezoekje aan de orthodontist???Ik vind dat echt heel erg lelijk.
-Hier donker haar met blauwe ogen -kuiltjes in de wanden -moedervlek boven lip (rechts) -vrij lange wimpers
Kom maar gauw onder die steen vandaan hoor. Want ook al heb je een of meer van de zeven schoonheden dan kun je volgens mij nog steeds niet mooi zijn, en als je er geen een hebt heel knap (tuurlijkbeetjeonzindatlijstjemaarwelleuk)
Ik heb blauwe ogen en donker haar, lange wimpers en amandelvormige ogen....en sproetjes in de zomer... SJEES IK BEN ECHT WEL EEN SCHOONHEID!!!!Wie wil er een teiltje???
Heb sproeten op mn schouders, telt dat ook? En n moedervlek net iets lager als mn buitenste ooghoek...ook goed? Ennn...mn ogen zijn idd amandelvormig maar blauw terwijl ik blond haar heb... Als ik dat lijstje zo bekijk ben ik uitermate lelijk!
Ik heb sproetjes en lange gekrulde wimpers...maar die zijn wel blond dus zonder mascara zie je daar niks van, haha. En ik twijfel over die amandelvormige ogen!
uhh ik heb er niet veel geloof ik Dit heb ik: - lange gekrulde wimpers En dat was het wel hihi. Liefs
Blauweogen met donkerhaar of bruine ogen met blond haar - bruine ogen met blond haar Lange en gekrulde wimpers - ja Moedervlekje links of rechts boven je lip - nopes Spleetje tussen de tanden - niet meer door beugel Sproeten - ja Kuiltjes in je wangen - ja Amandelvormige ogen. - ja 5 vd 7 dus
Zelf heb ik 2,3,5,6,7 (alhoewel ik bijna nummer 1 heb omdat mijn haar steeds donkerder word, het was vroeger witblond maar inmiddels donkerblond en verf het donkerder omdat het een beetje van dat grijsblond is.. Mijn man heeft een spleetje tussen zijn tanden dus onze zoon heeft alles hetzelfde als mij maar onze dochter heeft ook spleetje tussen haar tanden (nog wel tenminste haha)
ik had een spleetje tussen mn tanden (die ik dicht heb laten maken haha) Verder niets, mn vriend heeft een moedervlek rechts boven lip en bruine ogen en donkerblond haar (toen hij klein was heel licht blond met donkerbruine ogen *mooooi*
Zelf helemaal niks.. Dochter heeft blond haar , bruine ogen. Lange gekrulde wimpers en amandelvormige ogen. Vriend heeft donker haar en blauwe ogen. Spleetje tussen zijn tanden en ook weer van die mooie lange gekrulde wimpers.(o, wat zou ik hem soms maar wat graag mascara opdoen..)