Hallo, ben een mama van dochter Olivia en verwacht een 2de meid, welke van deze namen vinden jullie het mooiste? Ik probeer een poll aan te maken maar zou niet weten hoe dat te doen, dus ik zoek het ff uit.
Senna gestemd. Noa vind ik ook super maar te kort in vergelijking met Olivia. Misschien Manoa dan? Andere namen die ik wel leuk vind passen zijn: Amaya, Dahlia, Alexia, Farah, Liyah, Loecka (vind ik echt super bij Olivia!), Thayla, Zhara
hoi young mom, dank je voor de andere namen, zitten ook hele leuke tussen, deze morgend hadden we nog een lijstje met 30 namen en daar stonden dahlia en lia(h) dan tussen, maar mijn ventje kon zich niet vinden met deze namen. Manoa is ook mooi, daar was ik nog niet op gekomen. Senna is net een naam die mijn man geweldig vind maar ik wat minder, mijn favo is Norah of Sophia, maar we zijn met 2 om te kiezen hé, ai ai
Ik vind Sophia het mooiste, of Sophie. Dat vind ik ook mooi passen bij Olivia, die trouwens ook in mijn top 10 staat Mijn man vindt het helaas afschuwelijk en begint standaard over olijven.
Sophia! Die vind ik echt heel mooi bij Olivia. Ken hier een Olivia met zusjes Annelotte, Nathalie, Annefleur en Madelief.
Mooie naam, Olivia Ik vind uit jouw rijtje Norah de leukste naam. - Sophia: Vind ik iets te truttig; - Noa: Veeeeeeeeeels te populair - Senna: ook te populair en ik moet ook altijd gelijk aan Ayrton Senna (de autocoureur denken) - Yenna: Vind ik eerlijk gezegd gewoon een beetje een rare naam
Ik heb gestemd op Sophia, niet omdat ik het de mooiste naam vind, maar wel vind ik het mooi bij Olivia passen. Ik zou zelf eerder kiezen voor een mooie spaanstalige naam, zoiets als Isabel, Carmen etc.
Ik vind Sophie (leuker nog dan Sophia) het leukst in combi met Olivia, maar vind opzich van de naam Norah het leukst. Stond ook heel hoog op ons lijstje!!
Ik vind Norah het leukst Noa en Sophia vind ik niet zo leuk combineren, het lijkt net té veel door de 'harde o - klank. Doordat die bij Norah zachter is, vind ik Norah mooier
het is echt een nek aan nek race, zal toch nog moeilijk zijn om te kiezen, een yenna wordt het dus al zeker niet. groetjes