Hoi, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het bedenken van een leuke tweede naam voor onze toekomstige zoon Mick. We willen graag vernoemen. Nu zouden we het liefst een mannenversie van de naam Catharina gebruiken maar bestaat dat? Wij kunnen niks bedenken En anders iets met de naam Johannes maar niet hetzelfde en niet als Johan of Hannes. Lastig dus! Iemand een idee met deze namen wat ook nog bij de voornaam past? Bedankt!
Of Jonas? Een jongensversie van Catharina zou ik niet weten. Misschien Carino? (Italiaanse naam, betekent 'mooi' en 'schattig').
Ik kom ook niet verder dan Italiaanse namen. Catarino (betekend pure). Mss Tino nog een optie? Succes met zoeken!
Ik heb even gezocht op betekenis. Tiny heeft dezelfde betekenis, maar dat zal niet de naam zijn die jullie zoeken . Joah is ook een optie.
ik vond deze namen, maar ja of je dat wat vind ik vind het in ieder geval helemaal niks... - Catalin - Cath - Cathair - Cathal - Cathan - Cathaoir - Cathasaigh - Cathmor - Cathmore - Caton - Catrinus
Thnx allemaal voor het meedenken! Ik vind er wel wat leuks bij zitten maar ilja-man nog niet Ga toch ook nog proberen om Johannes erdoor te krijgen, vind ik zelf het leukste en het is de beste vernoeming in ons geval. Maar extra ideeën zijn altijd welkom!