Wij komen er niet uit met de naam. We verwachten een kleine meid en ze is een mix van Hindoestaans/indisch/nederlands bloed... welke naam vinden jullie het leukst?? *Vayenna *Jeana *Miley *Marley *Jaida Andere suggesties zijn ook welkom
*VayennaL: Nee, teveel the Voice (Vajen) wat nu opeens popu is *Jeana Doet me denken aan het erg gewone'Jean' , zo heet geloof ik de helft van de vrouwelijke amerikaans vroegere generatie *Miley Cyrus. Nee dus *Marley Te gewoontjes *Jaida Deze vind ik het leukst, al zou ik voor Jada gaan. Misschien ook leuk: Venna Vienna Milly (net iets anders dan Miley) Jenna/ Jena Zara/ Zaria Luana Lulu
Ik vind jaida het leukst. wat vind je van namen als nilana, nilaya of diya? mooie namen voor een mooie mix
Ik vind natuurlijk Miley super!! Zo heet ons dochtertje, Miley Jay, ook een Nederlands/Indisch mixje!! En iedereen is heel enthousiast over haar naam!!
Alles behalve Marley.. dat vind ik echt geen meisjesnaam. Ik denk dan gelijk aan een hond (door die ene film) of als achternaam (Bob Marley). Ik vind Miley en Jaida wel ok.
Als het maar geen Vayenna is Sorry, ik vind dat echt niet mooi... Marley, Miley en Jaida vind ik wel mooi! Zeker voor een getint kindje
We hebben een andere naam maar bij ons staat Vayenne op nr2. Dus ik heb op Vayenna gestemd bij jou. De andere namen vind ik niet zo mooi. Groetjes!