Ik vind nola erg leuk. Lou vind ik net of die niet af is ☺ vind loulou (loeloe) wel leuk. Lily wat engelachtig. Grappig want dit zijn onze meisjesnamen die wij erg mooi vinden maar de meeste hier niks aan vinden. Nola Loulou bibi
Nola! Lou ben ik al vaker tegengekomen, maar ben er nog steeds niet uit wat ik daarvan moet vinden. Lily vind ik niet zo mooi.
Bedankt voor alle reacties! De voorkeur gaat dus uit naar Lily. Wij hebben het er gisteren nog eens goed over gehad en Lily wordt denk ik toch te lief/zoet voor ons. We willen een stoere korte meisjesnaam. Iemand nog andere suggesties?
Ik vind Lou erg stoer, ik zou er denk ik wel een tweede naam bij doen, bijvoorbeeld; Lou Bella of Lou Marie oid.
Van die 3 zou ik Lily kiezen. Idd meest lief/zoet maar ik hou daar juist wel van Maar begrijp dattie afvalt als je dat juist niet wil.. Andere suggesties in dezelfde stijl als de andere namen: Milou Chloe Noa Nora Lynn Liz Romy Jess(y) Tess(a)
Ik ken een Lilou. Een blond poppetje, maar met een heeeel stoer karakter. De naam past perfect bij haar! Emilie
Lou vind ik eigenlijk een jongensnaam/ afkorting. Milou/Marlou vind ik dan een stuk leuker. Lily vind ik schattig voor een klein meisje niet voor een volwassen vrouw. (naam opzich niet lelijk) Ik ga voor Nola
Ja! Dat is ook onze naam bovenop het lijstje maar dan Leeloo geschreven (maar uitspraak lieloe) Dit wou ik ook voorstellen! combinatie van lily en lou