Ok, gisteren es een paar steken Vandaag veel meer en behoorlijk pijnlijk Dus denk laat ik es testen om 17:30 Krijg ik dit dus... Zit op cd 6 Donderdag ongi geworden, vrijdag veeg ik enkel nog rood af, niks in me maandverband en zaterdag is het al bruin en daarna is het weg Ik snap er echt werkelijk niks meer van... Mij cyclussen waren best lang en nu ineens een 26 daagse en nu blijkbaar weer een korte(re)????
Als je zo weinig ongesteld bent geweest, zou ik een zwangerschspstest doen. Aan de andere kant, het kan nog wel een paar dagen duren voordat hij knalt. Ik hsd vaak vijf dagen voor mijn ei al buikpijn thv de eierstok. Deze test is in ieder geval nog niet positief als zijnde lh piek.
Hier precies t zelfde molensteen!! Heb een super korte ongesteldheid gehad en daarvoor zwangerschap getest en erna. Allemaal negatief en vandaag alweer een redelijke streep, normaal begint die pas op dag 11 op te komen en nu dag 5/6 alweer n redelijk duidelijke
Vorige ongi ook weinig gehad Ben niet zwanger 2 dgn voor nod test gedaan spierwit Ik heb vaker ovutesten gedaan en bij mij lopen ze netjes op pieken 2 dgn en dan nemen ze weer af Dus morgen maar weertesten
Huh bijzonder.... temp je ook? Ben benieuwd... hoelang is je LF dan? Heb je dan ook kortere cyclus? Je 2 dagen voor 2 nod wit. Heb je niet te vroeg getest dan?
Molensteen, zou toch nog even een zwangerschapstest doen. Ik teste ook pas na Nod positief bij de eerste. En lijkt op dit verhaal betreft menstruatie.
Vorige cyclus was ongi net zo... En was echt veel de eerste dag Tempen doe ik niet consequent. Maar is dag voor ongi gezakt
Oké ja dan past het bij jou. Ik testte ook 2 dagen voor nod omowit. Heftige menstruatie gehad en paar dagen later positieve zw test in handen. Zou je ovu ff blijven testen bij twijfel een zw test... ben benieuwd...