Hoi forummers! Wij krijgen er rond 10 december twee meisjes bij. Nu vinden we Lois en Vieve leuke namen, maar we zijn er nog niet uit of we dit de allerleukste namen vinden. We zijn opzoek naar een naam die net even iets aparter is of een apartere schrijfwijze heeft. Onze andere kinderen heten E.lynn, D.ante en J.ulan. Wat vinden jullie?
Grappig ik wilde Julin zeggen...maar toen zag ik dat je zoontje Julan heet Loïs en Vieve,super mooie en leuke originelen namen! Andere ideetjes : Fieke Ziva Vida Zara Ameé Rhodé Mirre Silke Menthe Anique Josca Viënne Yaëlle Nieve Rifka Veere/ Veerle Sarine
Ik vind Vieve erg leuk! Lois zou ik met puntje schrijven, Loïs, tenzij je het echt wil uitspreken als Loojs? Dat vind ik niet mooi, de uitspraak lowis wel.
Hele leuke namen! Vooral Vieve erg leuk. Vind ze ook goed bij de namen van je andere kinderen passen.
Vieve! Zo leuk, krachtig, stoer en mooi! Heeft iets liefs maar ook iets stoers en is net zo bijzonder als de namen van de broers en zus! Lois vind ik wat normaler, beetje saai en tegenwoordig nogal populair. Wat meer bekakt ook.
Wauw bedankt voor jullie meningen! Van Vieve was ik meteen weg en die vind ik inderdaad ook het beste bij de andere namen passen omdat het een iets apartere naam is. Lois is wat saai en liefelijk ernaast heb ik het idee. Van jullie opties is Ninthe heel mooi en aparter dan bijvoorbeeld Jinthe en Mirthe. Nova is ook mooi maar net iets te populair voor ons. Elvi vind ik ook leuk! Andere opties zijn welkom