Liselot! Madelief doet me denken aan maden (die wormpjes) en die zijn niet lief saar vind ik leuk maar meer voor een hond.
Alledrie super (Saar - Liselot - Madelief; Lieselot vind ik vreemd staan) Saar stoer en krachtig met iets liefs / vrolijks. Liselot wat braver, maar ook vrolijk en open. Madelief eigenwijs, vrolijk, vriendelijk. Lastig kiezen, maar persoonlijk ligt Saar mij meer.
Het spijt me, maar ik kan niet begrijpen wat mensen 'zooo mooi' vinden aan Saar. Die naam doet mij nul komma niks. Ik vind Madelief leuk, maar wel meer voor een kind, en het is een naam die ik in bepaalde kringen heel, heel veel hoor. Blijft over Liselot: mooi! Al vind ik Liselore nog wat mooier.
Saar klinkt niet af. Liselot vimd ik mooi, maar Liselotte veel mooier. Madelief vind ik ok wel een beetje meer voor een kind dan voor een volwassene. Madelon vind ik leuker.
Hier ben ik het mee eens. Al zie ik liever Sarah. Ik zou ook eerder voor Liselotte gaan. Maar ik hou gewoon niet zo van die afgebroken namen (Saar, Liselot, Isabel, etc.), zo voelen ze voor mij tenminste.
Saar!! Madelief vind ik persoonlijk te kinderachtig en zie een tofu meisje voor me Ik heb een Liselot in de klas gehad, maar dit was een stoer jongensmeisje. De naam paste totaal niet bij haar. Vind dat ook wel iets om over na te denken.. stel het wordt geen schattig meisje met mooie jurkjes...
Bij Saar denk ik aan een afkorting. sara (h) is mooier. Madelief is mooi maar ook wel lief en schattig. Niet zo'n sterke naam. En het moet echt bij het kind passen (ik zie een slank verlegen meisje voor mij). Liselot is ok maar Lisa of lise is mooier.
Dan kan je altijd nog uitwijken naar Lot toch? Maar ik vind dat een naam uiteinlijk altijd wel bij een kind gaat passen