We komen er maar niet uit. We zijn in verwachting van ons tweede kindje. Onze dochter heet L.inde en de naam die we erg leuk vinden voor een meisje is Lauren of Laure. Kan dit bij onze dochter of zouden jullie dit niet doen? Er komt ook een tweede naam bij. Zelf vind ik Fenne en Jula ook erg leuk, maar mijn man wat minder. Wat vinden jullie en hebben jullie nog meer opties? Jongensnaam komen we al helemaal niet uit trouwens
Laure vind ik te jut en jul, maar Lauren zou kunnen. Misschien: Jule (zjule) Tesse Mirte Nikée Vieve Eline Jente Marie Daantje Veerle Ties Mathijs Casper Jules Pepijn Joris Aaron Lucas Jasper Jonas
Matthias Daniel Matthijs Olivier Thijmen Tristan Laurens Gabriel Tobias Thomas Jelmer Milan Marijn Valentijn Sjors Lennart Joren Jonah Lukas Lauren leuk erbij ! Misschien; Elena Diede Leah Norah Emily Isabeau Benthe Veerle Feline Romee
Linde en Geke Diede Daphne Isabel Febe Fauve Meike Jolie Anne Guus Wolf Diek Fenn Eli Ivan Evan Thije
Lauren kan opzich wel, maar ik zou het niet doen.. Fenne vind ik leuker, maar Fenna vind ik zelf nog mooier! Misschien: Anouk, Donna, Femke, Mette, Milou, Norah, Pippa, Rosan, Sarah, Sofie, Tessa Voor een jongen: Aaron, Boris, David, Espen, Fedde, Ferre, Hidde, Jaron, Jesse, Jonas, Milan, Oscar, Pepijn, Ruben, Sebas, Simon, Stian, Thian