Hallo wie kan me helpen. Wij zijn aan t twijfelen tussen de namen lorena en sarina. Sarina lijkt op de naam van mijn nichtjes: sabrina, marina Lorena vindt ik heel leuk maar loreen weer niet en zo zal het afgekort worden. beide namen vinden we heel leuk maar welke wordt het nou, misschien dat jullie ons het zetje kunnen geven
Ik vind ze geen van tweeën mooi maar mijn voorkeur heeft Lorena. Sarina wordt Saar of Sarien.. dat klinkt ook niet
Heel eerlijk is het mijn smaak niet, maar toch mijn mening: op zich vind ik sarina iets vrolijker klinken dan lorena, dus zou ik daar eerder voor gaan. Maar aangezien je al 2 kinderen in je directe omgeving hebt die gelijk-klinkende namen hebben, zou ik sarina af laten vallen. Dus dan kies ik toch ook voor Lorena.
Als ik moet kiezen dan lorena maar eigenlijk houd ik niet van zulke namen, maar sarina is echt niet mooi!mijn mening... Bij lorena moet ik aan die Bitch uit gtst denken...
Allebei? Lorena Sarina of Sarina Lorena. Ik vind ze los niet leuk klinken maar zo samen vind ik ze wel heel leuk!