Toen ik nog zwanger was van mijn dochter vonden we een jongensnaam al moeilijk. Nu net zwanger van de tweede en het lijkt er op dat dit weer lastig gaat worden . Meisjesnaam hebben we al lang weer, al voordat ik zwanger was. Jongensnamen die voorbij komen: Simon (staat bij mij bovenaan maar manlief is niet overtuigd) Luc (was de jongensnaam uiteindelijk toen ik zwanger van dochter was, nu vinden we 'm niet meer super) Jesper Milo (kwam manlief mee, ik vind het niet zo leuk) Hugo Emil Wat vinden jullie van het lijstje de leukste naam? En hebben jullie suggesties in dezelfde 'stijl' als deze namen?
Simon is ook mijn lievelingsnaam. Mijn man was juist fan van Siem Jasper vind ik leuker dan Jesper. Emil vind ik niets Misschien vind je deze leuk? Ik iig wel Jonah Viggo Michiel Vidar Max Silas
geen twijfel voor mij Hugo vond ik altijd al leuk net zoals Ivo. Milo vind ik een hondennaam en wij hadden hier vroeger een snoepwinkeltje die MILO heette.
1. Hugo supernaam!! 2. Simon ook erg leuk!! 3. Luc maar liever gespeld als Luuk, als LUc vind ik het wat onaf staan, dan liever Lucas. De rest vind ik niets. Emil zou ik wel leuk vinden als je het als Emille zou spellen.
Ik vind, denk ik, Jesper de leukste naam van jullie lijstje. Maar ik vind Jasper weer leuker dan Jesper. Luuk vind ik (veel) leuker dan Luc, maar Lucas vind ik nog veel leuker.
Jesper is mijn favoriet, maar ja, ik ben bevooroordeeld, oudste zoontje heet zo Verdere suggesties: Kristian Lars Nilo (lijkt op Milo, maar net even anders) Yorick Luc en Simon ook erg mooi. Luc heeft hier ook op ons lijstje gestaan bij oudste zoontje. Succes ermee!
Menno Roel Guus Lex Leo Loek Hugo is leuk, vind ik. Heb alleen een ex die zo heet, dus hier kan hij niet.
Thanks meiden! Ik zal Jasper eens in overweging nemen en Kristian vind ik ook een leuke suggestie. Mijn dochters naam noem ik liever niet, is niet zo veel voorkomend en zou het zo jammer vinden als ik hier niet meer anoniem kan posten. Laat ik zeggen dat het in Scandinavië een populaire naam is en hier vinden veel mensen 'm wat ouderwets. Wij vinden het zelf overigens niet ouderwets klinken. We vinden het een lieve, stoere naam en zijn nog steeds erg tevreden over onze keuze. Als dit kindje een meisje wordt, dan gaat ze waarschijnlijk Lena heten, past erg goed bij naam van dochterlief.