Zijn het de hormonen? Bezigheidstherapie? Hier al een lijstje voor meisjesnamen, graag je stem uitbrengen suggesties zijn niet echt nodig, want wat de meeste hier suggereren klinkt eerder vreemd in mijn oren (ik ben van België) mening mag uiteraard wel dochter noemt (jawel, nog steeds) E.mke
Heb Zelie gestemd. Hoor je niet vaak en vind m erg leuk Mooie naam ook van je oudste trouwens! Lexi vind ik ook erg leuk maar dan zonder die -e.. maar vind beide schrijfwijzes niet passen bij de naam van je oudste qua stijl (E. heel "hollands" en Lexi(e) te amerikaans). Niene vind ik ook nog wel gaan maar word er zelf niet heel warm van. Lieke vind ik niks. Te vaak voorkomend (in NL, weet niet hoe het in BE is) en een harde naam door die k-klank. Bij Niene en Lieke vind ik het ook nog een tikkeltje jut&jul door dezelfde eindklank als E.
Lieke! Zelie ken ik niet als naam Niene vind ik zo kinderachtig klinken sorry. Lexie vind ik ook wel leuk Maar zal idd in België anders zijn
Zelie vind ik een beetje raar. Peterzelie. Lexi(e) vind ik te Amerikaans bij Emke Lieke is teveel Jut en Juul met Emke. Niene vind ik wel leuk
Grappig ik had niet verwacht dat jij van belgie kwam. Ik dacht die woont in friesland Zelie zou ik doen.
Na een lange werkdag jullie comments gelezen Vriend vindt Niene en Zelie helemaal niets (en jullie hebben hem niet overtuigd ). Lieke en Lexie vindt hij wel tof. Lexie past niet bij E.mke vind ik (net zoals jullie), en Lieke vind ik het net niet zijn. Zelie is echt mijn wauwnaam (net zoals Otis, en hoe tof zijn die twee namen bij elkaar ), maar helaas dan maar verder zoeken naar een naam die we allebei wel goed genoeg vinden..
Jammer is dat dan hè als de één een naam heel tof vind en de ander niet Hebben jullie de Zwitsal namenapp al geïnstalleerd? Misschien hebben jullie daar nog wat aan..
Ik heb een namen app gedownload, en daar kwam ik Zélie (maar ik houdt niet van apostrophe in naam, dus daarom zonder), maar vriend wil niet zo'n app installeren. Dus alle suggesties komen van mij en hij schiet ze neer . Hij wil trouwens niet zoeken naar een meisjesnaam, "we krijgen tenslotte een jongen" en die naam ligt al "vast"
Lekker handig zo'n struisvogeltactiek.. nottt Mannen gaan over het algemeen pas kijken naar namen als de geslachtsbepalingsecho is geweest (mits dat gedaan wordt natuurlijk). Ook al is het niet leuk als jij zo enthousiast bent, beste is om het voor nu even los te laten en af te wachten waar hij tzt. mee gaat komen. Succes