Jelle, maar dan alsjeblieft wel met een J. Ik snap echt niet waarom mensen zo graag in de namen van alle kinderen een Y willen, en je zoon zal Yelle altijd moeten verbeteren qua spelling.
Ilay.. Zou ik ook uitspreken als Ie-laai zeg maar. Ken trouwens mensen die Kay heten (2x) en bij de een is de uitspraak Keej en bij de ander Kaai zeg maar. Vind het eerlijke gezegd alleen niet zo bij een oer-Hollands kindje.
Ik vind Ilay een leukere naam en ik spreek dat gewoon uit als ielai. Hoewel ik Yelle wel lekkerder vind klinken naast T.yas.
Yelle denk ik wel aan een jongen alleen dan wel met een J. Persoonlijk vind ik Yelle met een Y ook minder mooi. Ik heb voor de eerste naam gekozen. Vind het wel een aparte naam (positief).
Ilay zou ik uitspreken als IE-lai, wat dus de bedoeling is begrijp ik. Jelle vind ik een leuke naam, maar als Yelle echt afschuwelijk gespeld. Sorry! Echt zo van "We wilden graag origineel zijn, maar konden niks verzinnen, dus dan maar een normale naam op een aparte manier gespeld." Ik zou overigens voor Yelle gaan dan, maar dan wel gewoon normaal gespeld.
Ik zag Ilay en dacht juist meteen: Ie-leej. Ik zou echt niet denken aan Ie-laj eerlijk gezegd. Yelle vind ik niet leuk met een Y. De naam is Jelle. Dan is de naam ook leuk. Yelle vind ik echt geen jongensnaam.