Eva en Esther vind ik supermooi, maar ook wel populair. Kennen jullie nog lieve, vrouwelijke namen in dezelfde stijl? Alvast bedankt
Hoi, Nou dat vind ik wel meevallen. Ik werk op een school met 600 leerlingen en er is geen 1 Esther. Ook de naam Eva heb ik nog niet gehoord op school. Die namen waren juist een hele poos geleden hot. Nu is dat juist leuk, omdat juist niet veel kindjes zo heten in deze tijd.
Aukje Cato Dahlia Ella / Elle / Emme Famke Farah Fran Frauke Geike Imani Ithe Lieke Loecke Mila Noa Nyah Océane
Ik ken meer Esthers van mijn leeftijd zeg maar, geen kind iig. Eva daarintegen wel, die is nu populair. Feline Margot Eline Carlijn Nadine Lotte
Nyah is een prachtige naam (n ij a) (off topic) On topic: Evelyn Rose - Roselin - Rhoslyn Lily Sophia Moya - Maya Mila Susannah Norah Olivia Helena Mena Fiona - Fiora Isla - Ayla Mae - Faye - Maeve Evangelina Madeline Daisy Flore - Flora
Rachel? Je kiest nu een beetje bijbelse namen uit namelijk Verder Anna of Annika, Lieve , ik vind Caroline ook mooi maar volgens mij heet je zelf al zo. Marianne?
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Ja, er zijn al mooie namen gegeven, maar geen enkele waarbij ik dezelfde "klik" heb als bij Eva... ik ga nog wat verder zoeken en anders blijf ik bij m'n eerste gevoel...
Ik vind Eva geen lelijke naam maar ik zou zelf niet zo'n bijbelse naam kiezen. Persoonlijk zou ik zelf gaan voor Evelyn (roepnaam Eva - Eve) maar je hebt helemaal gelijk om goed naar je gevoel te luisteren!!!