er zijn vast en zeker nog veel meer meiden die net zoals mij moeite hebben met hun grote boodschap doen.. weet je wat echt heel erg goed helpt(en ik had ook al van alles geprobeerd) eet 2 a 3 kiwis op een nuchtere maag en je kunt het gelijk merken,de ontlasting word zacht en je kunt iedere dag naar de toilet toe! probeer t maar ns uit..succes meiden
Nog een tip van een vriendin van mij: Als je stoelgang moeilijk gaat, zet dan een emmer onder je voeten als je op het toilet zit. Zo zijn je benen hoger en hoef je minder "persen". Het heeft haar erg goed geholpen. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar baat het niet.........!
Een hele goede tip, maar....Bah, ik lust geen kiwi's Maar van de roosvicee laxo vind ik ook een goeie. Ga ik maar eens halen denk ik. Dat kan verder geen kwaad, toch?
ik gebruik dan geen emmer maar zet mijn voeten tegen de muur, ja heb een kleine wc. maar indd dat werkt. op een of andere manier inderdaad minder persen. ennuh die kiwis zijn perfect maar let op niet teveel anders krijg je de dunne
mij helpt ook: per dag 1 appel (met schil) en zo'n activia-toetje (voor goede darmflora) (maar die kiwi's ga ik ook uitproberen!, zijn natuurlijk ook veel vezels)
ik heb zelf ook de roosvice laxo gebruikt,maar dat werkt maar 1 weekje en dan is je lichaam eraan gewnd en werkt t niet meer! bedankt voor al jullie reakties,en laat degene die t gaan uitproberen nog even weten of het geholpen heeft? groetjes chanisse