Iemand een idee voor een leuke jongensnaam bij Daan. We worden het samen tot nu toe nog niet eens. De 2e naam wordt Robert (vernoemd naar mijn vader). Namen die op dit moment een optie zijn: Luuk Jack Mark Bram Stijn We zijn in ieder geval op zoek naar een korte stoere naam.
Hierbij wellicht wat suggesties bij Daan: - Mees / Meas - Steijn - Gijs - Abel - Siem - Mats - Lenn - Thijs - Melle Succes met de zoektocht
Daan en Mees klinkt leuk! Verder kan nog: - Stan - Job/Jop - Simon - Bas Ik zou het een beetje zoeken in de echt Hollandse namen... dat vind ik leuk passen bij Daan.
Hallo! Luuk vind ik super bij Daan passen!! Stijn vind ik ook leuk! Misschien nog deze: Daan & Tom Robert Gijs Robert Joep Robert Noud Robert Mirco / Mirko Robert Jeppe Robert Mas Robert Jort Robert Koen / Coen Robert Goos Robert Jerre Robert Senn Robert Nick Robert Thies Robert Cas Robert Jelle Robert Vince Robert Fedde Robert Joes Robert Sverre Robert Duuk Robert Tibbe Robert Bas Robert
Luuk vind ik de leukste van je lijst! Andere suggesties: Oscar (Daan en Oscar en Oscar Robert vind ik allebei mooi klinken ) Odin Otis Noam Dex(ter) Boas / Boaz Ezra ...
Misschien zit hier nog wat tussen? Bas Beer Boet Duuk Faab Faas Giel Gijs Guus Huib Jaap Joep Joon Leen Loek Mees Miel Moos Niek Niels Rein Rien Roek Roel Sieb Siem Stef Teun Ties Tijl Tom Toon Wieb Uit jouw lijstje vind ik Luuk het beste bij Daan passen.
Jeetje wat een hoop tips zeg! Ik vindt zelf denk ik Luuk ook wel het leukst, maar mijn man twijfelt juist aan die naam
Ik vind Luuk er ook het mooist bij omdat het net als Daan vier letters heeft, begint en eindigt met een medeklinker en in het midden een open klank heeft. Heb in mijn lijstje dan ook vooral van dat soort namen gegeven
Hoi Rebekka, Op brabbels.com kun je de namen die je leuk vind (vijf stuks) invoeren en dan krijg je een hele lijst met suggesties die bij ons ook echt kloppen qua smaak etc. Echt de moeite waard om eens te kijken!
Ik vind Luuk zeer mooi passen! Heb ook een zoon Daan en als wij terug ooit een jongen zouden hebben: *Juul/Jules (is hier in België jongensnaam!!) *Stan *Victor *Wout *Mathis *Bas *Lucas
Hier ook een knulletje die Daan heet. Ik had hier ook Stan op het lijstje staan. Maar ik vond Luuk er ook super leuk bij !
Bedankt voor alle reacties, we zijn er inmiddels uit. Ik zet nog niet neer welke naam het nou geworden is want ik weet niet zeker of er bekenden meelezen. Zodra ons kleine mannetje er is laat ik het weten.